Miłosz Matiaszuk Miłosz Matiaszuk
211
BLOG

Nożyce Zlatana

Miłosz Matiaszuk Miłosz Matiaszuk Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ręce Buffona

Nogi wiadomo Maradona

 

 

wślizg Nesty

clearing header Stama

cross Beckhama główka Alana wolej Zidana

 

gol Sulszara

płacz Lothara

 

bieg Ronaldo

 

snooker kątów Messiego 

twarz Zanettiego

 

long ball Pirlo

 

porażka Mourinho

 

płuca Cafu

serce Keane'a

mózg Keisera

udało się... 

 

żadnego goonera

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Fan Tottenhamu Hotspur, LA Lakers i starych Mercedesów od ponad trzydziestu lat. Kontrabasista folkowy i hiphopowy. Teolog. Uwielbiam Zmartwychwstałego Chrystusa. Kocham żonę i dzieci. Bardzo lubię dobrą muzykę, koszykówkę, mądre książki i efema. Nie chcę dyskutować o moich opiniach. To, co chciałem napisać, to napisałem. Kasuję komentarze trolli. Tutaj ja decyduję kto jest trollem. Pracowałem jako moderator forum ogólnopolskiego bardzo poczytnego serwisu, więc mam ciężką rękę - jeśli Ci się to nie podoba, to jest to zapewne strasznie smutne.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport