Miecz5 Miecz5
329
BLOG

Spieprzaj dziadu

Miecz5 Miecz5 Polityka Obserwuj notkę 15

   Miałem zamiar napisać inaczej o swoim odniesieniu do Kaczyńskiego Prezesa PiS. Ale to by było chyba jeszcze zbyt mocne, może nawet obrazoburcze. Znalazłem jednak inny, bardziej fajny motyw na zmianę mojego pierwotnego zamiaru. Też mocny, lecz już z odcieniem satyrycznym. No i własnego autorstwa opisywanego "obiektu".
image
Przeglądałem sobie ilustrowaną relację z zaprzysiężenia nowego-starego rządu (nowego w kwestii kilku postaci, po staremu w kwestii liczebności administracji) i w trakcie oglądania zestawiłem sobie postać Kaczyńskiego, oddalającego się samotnie z uroczystości, z jego sławnym powiedzeniem "spieprzaj dziadu". Jakby tak budować do tego fabułę, to mogłoby być, że zwrócił się tak do niego Prezydent i Kaczyński już wicepremier podkulił ogon i sobie poszedł, przynajmniej poszedł z ogródka prezydenckiego, chociaż i tylko.

   Czy rzeczywiście Kaczyński jest sprawca całego zła w Polsce. Różni komentatorzy przypisywali mu rolę "Wielkiego Maga", do którego kolędują po wytyczne zarówno Prezydent, jak i premier. Twierdzono, że większość pomysłów i przedsięwzięć politycznych i gospodarczych rodzi się właśnie na ul. Nowogrodzkiej. Oczywiście najlepszym potwierdzeniem jakiejś tezy byłyby fakty, ale tych nie było, bo niby skąd. Gabinet na Nowogrodzkiej to chyba jedyna miejsce, z którego przecieki nie dochodziły do pismaków. Oprócz tylko sprawy projektowania budowy wież przez spółkę "Srebrna", ale... to był jednak przeciek z kręgu rodziny, więc "usprawiedliwiony" chociaż świński. Ojejku, co się nie napisze to zaraz jakieś skojarzenie. Teraz świnia - "Piątka dla zwierząt". No właśnie, te zwierzęta stały się faktem politycznym i faktem, takim faktem dowodowym na całe zło Kaczyńskiego. To i "Bezkarność PLUS". Dwie, niestety na początek, największe moim zdaniem podłości, jakie mógł poczynić dyktatorski polityk swojej Polsce (pewnie w jego mniemaniu swojej). jeżeli do tego dołożymy jeszcze nowe podatki.
Nie, nawet nie trzeba tego dokładać. Wystarczą zwierzęta. Tego faktu nie da się obalić. Jego sprawca jest według mnie wrogiem Polski i Polaków, Natomiast fakt jak się to (procedowanie) zadziało świadczy dla mnie, że nie gdzie indziej, tylko właśnie tam na Nowogrodzkiej, jest nic innego jak tylko "kuźnia" szamba. Rację miałby więc Prezydent RP rzucając jakby od niechcenia, po wręczeniu zażądanej nominacji, lakonicznego "a teraz już spieprzaj dziadu".

Miecz5
O mnie Miecz5

Z niejednego pieca chleb jadłem. Czasami chcę dać wyraz swoim poglądom wynikającym z uważnej obserwacji przez pryzmat doświadczenia życiowego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka