po miedzy - strajk
po miedzy - strajk
po miedzy po miedzy
126
BLOG

Spotkania partyjne na szczycie (stoku narciarskiego)

po miedzy po miedzy Biznes Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

"Stacja narciarska Ostoja Koninki wznowiła  działalność mimo trwającego lockdownu. Jak tłumaczą za pośrednictwem mediów społecznościowych właściciele stacji, jest ona dostępna dla uczestników spotkań służbowych organizowanych na szczycie stoku i dotyczących nowopowstałej partii politycznej o nazwie "Strajk Przedsiębiorców". Spotkania odbywają się co 15 minut w godz. 9.00-21.00, a na wjazd kolejką linową na szczyt jest możliwy wyłącznie z wpiętym sprzętem narciarskim. Z tras narciarskich mogą również korzystać narciarze posiadający licencję Polskiego Związku Narciarskiego w trakcie treningów, bądź zawodów sportowych."

https://www.se.pl/tarnow/koninki-nowy-pomysl-na-obejscie-lockdownu-spotkania-partyjne-na-szczycie-stoku-aa-pfT5-ypkU-BWEs.html

Że też przedsiębiorcza Emilewicz na to nie wpadła. Tylko się ckliwie tłumaczyła, że ona jest matka..:

"mama wygrała we mnie z posłanką... "


Z Pamiętnika Małej Emi (nie tej spod Patronatu "Ministerstwa" "Sprawiedliwości"):


Będąc młodą ministrą  przyszedł do mnie obywatel:

Dziędobry pani minister potrzebuję zatrudnienia na posadzie rządowej!

Niezwłocznie obywatela wujka w potrzebie więc zatrudniłam albowiem siostrzenica wygrała u mnie z ministrą. 


...............................



image

po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka