ekonomista  grosik ekonomista grosik
108
BLOG

Jasny gwint!

ekonomista  grosik ekonomista grosik Polityka Obserwuj notkę 0

Męczy mnie już to paplanie niektórych dziennikarek i dziennikarzy, że żołnierz rosyjski nie wiedział po co go wysyłają na Ukrainę.
Puknijcie się w głowę ludziska, jak np.; mnie/żołnierzowi mój dowódca każe załadować cztery magazynki po 30 naboi każdy do AK 47 i nie tylko, i wysyła mnie do jakiegoś suwerennego państwa, w tym wypadku; na Ukrainę, to nie po to mi dał ostrą amunicję, bym niósł Ukraińcom i ich rodzinom dary, pokój, tylko po to, bym im niósł śmierć.
Przestańcie w mediach usprawiedliwić rosyjskich rzeźników ukraińskich; kobiet, dzieci - ludności cywilnej, ponieważ ci żołnierze dobrze wiedzieli, że jadą na Ukrainę, by zmusić Ukraińców do oddania Ukrainy w łapy Wł. Putina i jego rzeźników ze sztabu generalnego armii bolszewickiej!
Musicie w końcu zrozumieć, że Wł. Putin - rzeźnik, obiecał swoim wyborcom – Rosjanom - odrestaurowanie trupa, tj: ZSRR, i to właśnie robi ze wsparciem Niemiec i ich kolaborantów z UE; Włoch, Francji, Austrii i Holandii!
Niech żyje wolna suwerenna Ukraina i jej dzielny naród
– śmierć rosyjskim najeźdźcom/rzeźnikom i ich nie tylko syryjskim najemnikom!

skromny - kochający wiedzę, i ludzi tolerancyjnych ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka