ekonomista  grosik ekonomista grosik
482
BLOG

Dzięki wywodom dla "Playboya": "Margaret"

ekonomista  grosik ekonomista grosik Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

- posiadłem wiedzę naukową z dziedziny; psychologii behawioralnej, autonomicznej budowy ciała, i zmysłowych odczuć – więc?, to jest to! :)
Polskie blade gwiazdeczki muzyki rozrywkowej takie, jak np.: "Margaret", są wręcz obłędne w swoim przekazie, ponieważ teraz dopiero osiągam szczyt moich zmysłowych doznań, i to bez partnerki - jajcara!
Hmm;
dowiedziałem się od naszej bladej gwiazdeczki młodzieżowych piosenek, zwanej: "Margaret", że samogwałt jest poznawaniem własnego ciała, a które to poznawanie ja nazywam zwykłym zboczeniem zmysłowym, pewnej grupy kobiet i mężczyzn, nie radzących sobie z płcią przeciwną.
Dowiedziałem się też, że ta w pewnym sensie, cała: "Margaret", obecnie chce się poddać procesowi APOSTAZJI w kk, bo jak to ona twierdzi - została zmuszana do chodzenia, do kościoła – mimo, że ona nie wierzyła i nie wierzy w BOGA.
A co gorsza; ona musiała się spowiadać księdzu, że się masturbuje, a to jej szczere wyznanie w mediach już mnie ciut zaciekawiło, bo zmusić kogoś do pójścia, do kościoła można, i ja to rozumiem, ale pójścia do spowiedzi i mówienia spowiednikowi prawdy – już nie!
Spowiedź, jak wiemy jest dobrowolnym pozbyciem się ciężaru, za jakie mamy swoje; lżejsze lub cięższe gatunkowo grzeszki, ale nigdy nie wymuszonym!
Kto może mnie zmusić do mówienia prawdy przy konfesjonale spowiednikowi, skoro ja np.; w spowiedź nie wierzę, a tym bardziej nie wierzę w BOGA, ponieważ uważam od urodzenia, że pra, pra, prarodzicami moich przodków była para bliżej mi nieokreślonych - małp?!
A, skoro: "Margaret" uważała, że poznawanie swojego ciała przez samogwałt (masturbację), nie jest grzechem, to po co o tym mówiła spowiednikowi?!
Rozumiem poznawanie swojego ciała przez robienie tego z osobą, o odmienne płci, ale przez masturbację?
Łojjj; chyba padnę ze śmiechu?, ponieważ ja mogę się macać po całym ciele do usranej śmierci, i to macanie własnego ciała na mnie nie działa - ba, nawet samo-łaskotki!
Zapewne jestem zbyt mocno oziębłym dla samego siebie … :)
Wiecie;
najlepiej by było dla młodzieży, kiedy by takie niedouczone lalunie - chałturniczki, nie wypowiadały się publicznie, robiąc z siebie zboczone idiotki.
To, co usłyszałem od tej bladej polskiej, niedouczonej - gwiazdeczki, zbiło mnie z nóg, bo taki wywód naukowy był dla mnie; nie tylko zaskoczeniem, ale wręcz obrzydzeniem - mimo, moich doświadczeń życiowych i wiedzy na temat; autonomicznej budowy ciała i znajomości bodźców, jakie mają wpływ na nasze różnego rodzaju zmysłowe odczucia i fizyczne zachowania.
Nooo! I to bez masturbacji – czyli samogwałtu, bliżej mi nieokreślonymi gadżetami, lub teoretycznie – paluszkami w stylów; pipciu, pipciu - ekstaza nasza! :)
Jak to powiedział mędrzec (inaczej) i wyzwoliciel polskiej młodzieży z wiary w BOGA i arkanów religii kk Jerzy Owsiak: "Róbta, co chceta", dodam - PIEKŁO jest wasze!
Na zakończenie tu mojego wywodu, bym rzekł tej laluni, zwanej: "Margaret", tylko to; uważaj kobieto na to co mówisz, i co robisz, bo brak wiary w BOGA, nie uratuje cię przed konsekwencjami, jakie cię wcześniej lub ciut  później - dopadną!

skromny - kochający wiedzę, i ludzi tolerancyjnych ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo