Mila Nowacka Mila Nowacka
1670
BLOG

Czy da sie zagdakać Joannę Senyszyn?

Mila Nowacka Mila Nowacka Polityka Obserwuj notkę 58

Da się. Pani Pawłowicz w Polsat News właśnie to robi.

Zawsze mi się wydawało, że tylko Pani Kempy nie da się wyłączyć. Byłam w błędzie. Pani Pawłowicz bije ją na głowę.  Zagdakuje kompletnie cały program.

"Niech się Pani uspokoi, nie jesteśmy w kościele" - P. do Sz. Sensu brak.

Pani Redaktor udało się zamknać usta Pani P. W ten sposób, że zakończyła program. Ale jakoś intuicyjnie wydaje się, że poza kamerą dalej mówi.

 

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka