Mila Nowacka Mila Nowacka
1899
BLOG

Chamstwo przegranych

Mila Nowacka Mila Nowacka Polityka Obserwuj notkę 152

Możliwie, ze wygranych, ostatecznych wyników, co do nieważności nie ma. Ale już się dowiedziałam, że zostałam

- zastraszona

- zmanipulowana

albo wręcz

- uniemożliwiono mi udział w referendum!

Otóż informuję wzmożonych z PiS i lewaka Guziała, że nikt mnie nie straszył, nikt mną nie manipulował, nikt mi niczego nie uniemożliwiał, moje dziecko poszło i zagłosowało za odwołaniem HGW bez najmniejszych przeszkód!

Skoro nie wyszło to weźcie to na klatę, a jak wyszło, nie pierniczcie o prawach obywatelskich! Prawa obywatelskie ujawnią się wtedy, gdy ewentualnie odwołana HGW będzie ponownie kandydować i ponownie zostanie wybrana, bo tak mówią sondaże.

Guział - Twoje problemy z dogadaniem się z Ratuszem kosztują nas stanowczo zbyt wiele. I pomyśleć, ze głosowałam na "Nasz Ursynów" zwiedziona hasłami pt. "Sąsiedzi sąsiadom" Tymczasem Guziałowi szło tylko o to, aby wyszarpać większy kawałek tortu! Ale dał radę zmanipulować setki tysięcy ludzi, że ma na uwadze czyjekolwiek dobro. Jak ktoś mieszka tu, gdzie ja, wie, że niczyjego poza własnym dobrem Guział na uwadze nie ma.

 

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka