ZofiaBarbara ZofiaBarbara
224
BLOG

Kolejne skargi do Władz III RP

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

26.o2,2o14                                            

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP-skarga 2147 ,

Prokurator Generalny RP-skarga 2148,

Prezes Sądu Apelacyjnego M.Kłos - skarga 2149

                                                                                   

Odpowiadając na pismo W,IV,Sk 7o|12 z 17,o2,2o14-które jest odpowiedzią na moją skargę 2139-214o - mam prawo stwierdzić że w mojej sprawie-sędziowie Sądów Lodzi są w tej samej mierze "niezawiśli " w stosunku do przestępców co sędzia Wizytator SA Małgorzata Dzieciołowska w stosunku do swoich kolegów z miejsca pracy,którzy we wszystkich orzeczeniach w mojej sprawie złamali wszelkie prawo i Konstytucje RP na rzecz przestępców WiSt Kłosińskich oraz PINB i LWINB na czele z Prezesem M, Kłosem - Wyrok IACa 687|o8 Sąd Apelacyjny w Lodzi to  " towarzystwo wzajemnej adoracji " w stosunku do  orzekających w mojej sprawie sedziów- w sprawie jedno znacznie określonej w PrBud  art28 i 28 p,2    A więc "niezawisłość sędziowska " na którą powołuje się w w|w piśmie Wizytator SA w Lódzkim Wymiarze Sprawiedliwości  jest kpiną - sedziowie ewidentnie podporządkowani są "Lódzkiemu  układowi  władzy " lub  przestępcom W i St Kłosińskim-przykładem jest Wyrok IIC 317|o9 SR Lódz Widzew. Z tego względu po mimo  Wyroków Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz mojego statusu osoby pokrzywdzonej - 2 samowole budowlane mają się doskonale- nie sa doprowadzone do stanu zgodnego z prawem od 2oo3 r a więc stanu poprzedniego i w dalszym ciągu naruszają moje prawa własności na co nie wyraziłam zgody  art,28 p, 2. PrBud

Domagam się przydzielenia adwokata z urzędu w celu sporządzenia skargi do Trybunału Konstytucyjnego RP z Art 79 Konstytucji RP - na podstawie skargi 2139-214o oraz wizji lokalnej. Moja emerytura księgowej służby zdrowia obciążona haniebnym Wyrokiem II C 317|o9 SR Lódz Widzew daje mi do tego prawo

Zabawa w praworzadność z Łódzkim Wymiarem tz Sprawiedliwości z akceptacją Władz III RP  - trwa nadal.       Pismo to  tradycyjnie już zostało opublikowane na Salonie 24 pl.  -dziękuję                                      

                                                        Walcząca o swoje prawa  obywatelskie Zofia Barbara

 

                   

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka