Rzeczpospolita
link do powieści Pas Kuipera http://naszeblogi.pl/46711-powiesc-pas-kuipera
89 obserwujących
2381 notek
2217k odsłon
  26   0

Przeciwnicy lustarcji robia duzo dobrego Polsce

Nikt nie zrobil tak duzo dla sprawy polskiej co przeciwnicy lustracji. Czechy i Niemcy rozliczyli swoich donosicieli szybko. I w krajch tych nie ma juz debaty o tym. Esbecy odeszli. A zycie polityczne poplynelo swoim lekko zawirowanym torem.
 
Polska to co innego. U nas od dwudziestu lat lustracja jest jednym z glownych podzialow sceny politycznej. I nie tylko . Podzial ten objal rowniez uniwersytety, gospodarke .Kwestia lustracyja determinuje rowniez   walke o zakres i obszar wolnosci slowa. Nie ominela rowniez stosunku do wyrokow sadowych. A oprocz tego kwestie lustracyjne okreslaja granice prywatnosci czlonkow klasy politycznej.
I wszystko to zawdzieczamy przeciwnikom lustracji. Czy Niemcy albo Czesi maja swojego Cenckiewicza , Gontarczyka , czy Zyzaka. Czy istnieje tam IPN , wokol ktorego bylyby takie batalie.
 
Polska jest jedynym krajem , ktory dzieki bezwzglednej walce dotyczacej lustracji ma szanse wyszkolic w tej walce elity mogace realizowac korzystne  dla Polski cele polityczne, gospodarcze i spoleczne. Musimy tylko jeszce troche poczekac i liczyc ze przeciwnicy lustracji nie odpuszca za wczesnie.
 
Nadchodzi pokolenie Zyzakow, ktore juz za chwile rozpocznie marsz przez instytucje. Droge im przeciera IPN z takimi ludzmi jak Gontarczy , Cenckiewicz, czy Zaryn. Duzo pokolenie Zyzakow bedzie zawdzieczalo rowniez Kaczynskim , ktorzy wytyczyli startegiczne dla Polski cele polityczne. Szkoda ze nie sa zbyt dobrzy w sprawach gospodarczych.
 
Kiedy szkolono hoplitow spartanskich, czy atenskich trenowali  oni duzao ciezszymi mieczami. Za to w prawdziwej  walce orez wydawal im sie lekki. Przeciwnicy lustracji sa takimi przeciwnikami sparingowymi dla pokolenia Zyzakow.
 
Pokolenia, ktore nie bedzie mialo naboznego szacunku dla sadow i ich wyrokow , ale bedzie  chcialo oczyscic je i poddac kontroli spoelczenstwa, pokolenia, ktore zagwarantuje Polakom  ochrone wolnosci slowa, wolnosc badan naukowych , zreformuje system wyborczy, klase polityczna podda kontroli spoleczenstwa, a do tego mam nadzieje uzna ze prawo do wolnosci gospodarczej/ wiaze sie to z likwidacja uprawnien korporacji zawodowych / i prawo do niskich podatkow   sa naturalnymi  prawami naszego spoleczenstwa. Elity niepokrne, niezalezne ideologicznie i intelektualnie.
 
Dzieki przeciwnikom lustracji przyszle elity polskie beda mialy jasno zdefiniowane w ogniu walki cechy ktore uczynia ja bytem trudnym do manipulacji. Warto tutaj przypomniec ze Niemcy dysponuja prawdopodobnie kopie mikrofilmowa orginalnych , niezdekomletowanych akt SB.
 
Paradoksalnie dzieki przeciwnikom lustracji jestesmy chyba jedynym spoleczenstwem w Europie, ktore zdaje sobie sprawe w jakim stopniu media manipuluja opinia publiczna  i jak bardzo wolnosc slowa jest ograniczane w Europie .
Jako jedyni  zdajemy sobie sprawe z tego ze oilgopolistyczna struktura czwartej  wladzy musi zostac rozbita , a latwe wejscie nowych podmiotow z nowymi idemi na ten specyficzny rynek powinno zagwarantowac spoleczenstwu bezpieczenstwo dostepu do informacji.
 
Dlatego pownnismy sie cieszyc ze mamy to szczescie ze od dwudziestu lat zyjemy problemem lustracji, ze jej przeciwnicy uzywaja brutalnych metod walki wlacznie z terrorem ekonomicznym / gigantyczne odszkodowania w sadach / usuwaja ludzi z pracy za poglady , niszcza kariery zawodowe .
 
W ten sposob wykuwaja pokolenie Zyzakow .
 
Ciesze sie ze w najnowszym Najwyzszym Czasie Pawel Sztaberek  doszedl do takiego samego spostrzezenia do jakiego doszedlem  w swojej notce sprzed dwoch tygodni
 
Oraz prosze przeczytac ‘ Klamstwo Walesowskie „ autorstawa Pawla Sztaberka w Najwyzszym Czasie , ktory ukazal sie wczoraj. Po prostu ciesze sie ze pan Pawel jest moim czytelnikiem.
 
 
Lubię to! Skomentuj2 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale