murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński
135
BLOG

Ciąża wysokiego ryzyka: konsultacje (komentarz do wyroku ws. aborcji eugenicznej).

murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński Polityka Obserwuj notkę 6

Ależ proszę państwa, to nie jest taki straszny problem, samo pojęcie ciąży późnej dziś a dwadzieścia lat temu, no proszę porównać, państwo nie jesteście wcale tacy starzy, dzisiejszy tryb życia nie jest wyczerpujący, wiecie przecież że każda ciąża to jest proces niezależny i przebieg poprzednich o niczym nie wyrokuje, prawdopodobieństwo wystąpienia jakiegoś problemu mieści się w okolicach promila, a nawet gdyby coś poszło nie tak i były jakieś wątpliwości, to sobie państwo usuniecie.

Autentyczne. 

Dlatego byłem jestem i będę przeciwnikiem aborcji eugenicznej w każdej postaci. Za dużo napatrzyłem się lekceważenia  życia ludzkiego na jego najwcześniejszym etapie.


# wydaje mi się że coś tu nie gra, trzeba będzie usunąć

Też autentyczne. Nie było słychać serca płodu. Dwa dni później, w innej przychodni, serce biło regularnie.



PS. Przez całe swoje życie sądziłem, że gatunek homo sapiens sapiens dzieli się na tylko dwie rasy, czy mówiąc eufemicznie: podgatunki: człowiek przyzwoity i naga małpa. Gdy zacząłem pisywać w internetach, z niejakim zdumieniem przekonałem się, ze podgatunki homo sapiens sapiens są trzy.


Człowiek przyzwoity, naga małpa i długa świnia.


Gdyby przyszło do komentowania, uprzedzam lojalnie, że nagie małpy mają dość własnych, dedykowanych wybiegów, a długie świnie będą z miejsca przepędzane.

Oczywiście, za ewentualne zmiany w tytule lub tekście wprowadzone przez administrację serwisu nie biorę odpowiedzialności.


Każda opublikowana tu notka jest produktem kolekcjonerskim. Nie służy do czytania, ani też do zamieszczania w niej informacji bądź opinii. Uwaga: CACATOR CAVE MALUM!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka