myślę myślę
115
BLOG

Faryzejski akt dobroczynności

myślę myślę Polityka Obserwuj notkę 4


 To co zrobiła pani Ochojska ze swoją świtą na granicy białoruskiej wzbudziło moje wielkie oburzenie.

 Jakim prawem, łamiąc prawo ta osoba tam się pojawiła. Jakim prawem ta osoba swoimi oskarżeniami strzela w plecy tych którzy pilnują naszych granic przed zalewem nachodźców Łukaszenki i Putina obrażając mnie i innych Polaków, nazywając morderczym reżimem rząd który został wybrany przeze mnie i większość innych Polaków.

Dlaczego ta pani szkaluje Polskę i Polaków w Unii Europejskiej namawiając innych żeby nie dawać Polsce pieniędzy.

 Powiem tej pani i wszystkim innym lewakom, że kto jak kto, ale ja mam prawo do swojego oburzenia i stwierdzenia że trampoliną do do osiągnięcia pani Ochojskiej sukcesów i nagród, byłam ja i mnie podobni. To ja i inne osoby z Zespołów Charytatywnych, w okradanym przez komunistów i okrągłostołowych układów, marzliśmy przed kościołami zbierając datki na pani działalność dobroczynną. Robiliśmy to nie tylko z potrzeby serca, ale też w co wierzymy i co powiedział Jezus w odniesieniu do jałmużny "Nie trąb przed sobą" i dalej "kiedy ty dajesz jałmużnę niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa" (Z Ewangelii wg Mateusza).Do mnie i do innych bezinteresownych działaczy charytatywnych przemawiały słowa Mistrza "Niech twoja dobroczynność pozostanie w ukryciu, a twój Ojciec, który widzi i to, co ukryte, wynagrodzi cię". Ponoć pani jest chrześcijanką to dlaczego postępuje pani niczym faryzeusze. Gdzie pani była gdy pani koledzy wysyłali dzieci na szczaw i mirabelki. Dlaczego pani nie protestuje gdy europosłowie z pani obozu chcą głodzić Polskę i Polaków bo do rządu nie wybrali lewaków. Niech pani sobie to rozważy w sercu gdy je jeszcze pani ma. Miny i ubolewania mnie nie ruszają. To fałsz w całym wydaniu. Dlaczego was nie ma tam gdzie się topią emigranci na pontonach. To też odpowiada nasz "morderczy reżim", a was tam nie ma.

 Za to przybyliście na granicę z Białorusią , żeby jątrzyć i obs... ciśnie się na język przekleństwo, szkalować moją OJCZYZNĘ

Dziękuję za taką filantropię

myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka