Askardi Askardi
379
BLOG

"mocne słowa" .... Kazia czyli tętent mrówek

Askardi Askardi Polityka Obserwuj notkę 3

Temat chyba bardziej dla polonistów niż plityczny, ale dzisiaj przy porannej kawie dowiedziałem się iż w programie Tomasza Lisa ( obejrzałem jeden odcinek, myślałem że to niemożliwe,ale schodzi na psy nawet ze swojego poziomu) Kazimierz Marcinkiewicz wypowiedział : " mocne słowa" .

Śmieszny Kazio , któego Jarosław Kaczyński zrobił premierem , a on sam siebie zrobił klauna , u Tomasza Lisa wypowiada "mocne słowa" . Dla mnie jedynym sposobem aby Kazio wypowiedział mocna słowa jest sytuacja w której ktoś da mu do przeczytania kartkę gdzie jest napisane "mocne słowa " .

Ale u Tomasza Lisa wszystko jest możliwe: słychać tętent mrówek, szum skrzydeł muszki owocówki, ryk pawiana ( bardzo często ) itd .

Pytanie na koniec coś sie zmieniło po tych "mocnych słowach" Kazia ?

Askardi
O mnie Askardi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka