Na tym poziomie widzialność była rzędu 200; na pewno lokalnie więcej.
(Aktualizacja/ przypomnienie
warunki meteo wg danych rosyjskich na 10.04.2010 - Smoleńsk)

Typowy widok z kabiny Tu-154 gdy samolot jest na wysokości 30m:
( dodane drzewa na wprost , widoczne drzewa na prawo)

A to schemat położenia samolotu i widoczności z kabiny Tu-154 w Smoleńsku, przy wznoszącym się terenie:



I jeszcze widok z kabiny MD-11 ( kamera umieszczona na wysokości oczu pilota)

Reakcja załogi:

A tu przykład rejestru video z kabiny Tu-154, w tym ostatnia faza lądowania ( od 9:30) z rozmowami załogi:
https://www.youtube.com/watch?v=CA_N5hDvN7s
I przykład widoczności z kabiny przy mgle ( widzialność nie określona) , gdy samolot jest na wysokości 30m;
lądowanie w Moskwie:

Faktyczna mgła w okolicach lotniska Smoleńsk w dniu 10.04.2010 r
tuz po katastrofie:




Czubki drzew byłyby wyraźnie widoczne.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka