Niejaki bloger salonu Michał Jaworski - bardzo były fizyk - naginający Fizykę, manipulujący ją - byle by tylko wspierać kłamliwą narrację MAK na temat rzekomego CFIT w Smoleńsku.
Tym razem ten manipulant - wspierany przez prof. Artymowicza z Uniwersytetu w Toronto po godzinach udającego eksperta od katastrof lotniczych - przywołuje prof. Kowaleczko jako rzekomo mającego takie samo zdanie na temat manewru go-around w Smoleńsku jak manipulant Jaworski - co nie jest prawdą; to nadużycie, manipulacja i warto było by aby dziennikarze- np. Salony 24 zapytali w tej kwestii prof. Kowaleczkę.
A rzecz dotyczy manipulacji MAK oraz przyklaśnięcia mu przez Komisję Laska -
- otóż w raporcie MAK podano niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie samolotu Tu-154;
dowiodłem tego w kilku notkach( linki niżej)
co więcej
w eksperymencie na symulatorze w Moskwie w lipcu 2010 roku - w którym manipulanci z MAK maksymalnie naciągali parametry i zastosowali niezgodne z danymi z "katastrofy"
praktycznie udowodnili przypadkiem (przez niedopatrzenie)\
że samolot Tu-154 nie mógł by przejść na wznoszenie przy parametrach początkowych rozpoczęcia manewru go-around
owo "niedopatrzenie" polegało na tym ( co dokładnie opisałem w notce) że nie uwzględnili podnoszącego się terenu !
w rezultacie ich wynik- jakoby Tu-154M miał głebokość przepadania ok 20 m oznacza że w Smoleńsku samolot rozpoczął by manewr go-around nie 20 m nad ziemia ale ok. 10 ma nad ziemią !!
tym samym badacze radzieccy udowodnili , że narracja MAK jest kłamstwem
wywołany do tablicy rzekomy ekspert lotniczy prof.Artymowicz tylko się odszczekał i nie odniósł się merytorycznie do tej kwestii - tak ważnej
stosuje taktyke strusia
https://bi.im-g.pl/im/7/19246/m19246777,REKONSTRUKCJA-OSTATNIEJ-FAZY-LOTU-SAMOLOTU-TU-154M-31-12-2013.pdf
W swym opracowaniu prof. Kowaleczko w ogóle nie odnosi się do kwestii go-around; gdyż opracowanie jest na inny temat
Niniejsze opracowanie stanowi podsumowanie przeprowadzonych analiz dotyczących
lotu samolotu Tu-154M, który uległ katastrofie w Smoleńsku w dniu 10.04.2010 roku.
Podjęto ten temat w związku z pojawiającymi się często wątpliwościami, czy samolot mógł
wykonać półobrót po utracie skrzydła.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1177836,kompromitacja-bieglych-prokuratury-manewr-go-around-tu-154-smolensk
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1085541,niemozliwa-fizycznie-trajektoria-ropoczecia-manewru-go-around-w-smolensku
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1192791,katastrofa-fizyki-w-smolensku-jak-prof-artymowicz-naginal-fizyke-newtona
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1195560,katastrofa-ekspertow-lotniczych-i-fizykow-w-smolensku-w-lipcu-2010-go-around