19 obserwujących
991 notek
688k odsłon
  108   0

M.Dąbrowski z Podkomisji przygania tejże - ale to słabe.

Wydawać by się mogło, że tak podstawowa sprawa, jak ustalenie rzeczywistego toru samolotu TU 154 M,

który w niewyjaśnionych dotąd okolicznościach uległ katastrofie 10 kwietnia 2010 roku,

powinna stanowić priorytet badań komisji technicznej

mającej zbadać przyczyny i okoliczności zdarzenia.

                                                                                                                                           Martynka- Salon 24  ; 13.06.2013

Zespół Lotniczo – Nawigacyjny:

Mgr inż. Marek Dąbrowski
Kmdr rez. nawigator dr Wiesław Chrzanowski
Kmdr rez. nawigator pilot Kazimierz Grono

 Zdanie odrębne  sygnuje Marek Dabrowski.

Zdanie odrębne do raportu końcowego Podkomisji ds.
Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego
- uzasadnienie

https://drive.google.com/file/d/1mkOcW2G65_eaoLRR4fsuC0inYTO59I1k/view



 Żeby  sensownie  przyganiać, trzeba samemu mieć jakiś  atuty;

i to Panowie wepchaliście się do Zespołu Lotniczo-Nawigacyjnego ?

cytuję :

Wreszcie wyniki testów w locie oraz na symulatorze, przeprowadzone w Polsce i w Federacji
Rosyjskiej pokazały, iż w SMOLEŃSKU samolot stracił ok. 25 metrów wysokości więcej,

niż miało to miejsce przy innych odejściach na drugi krąg, przy parametrach lotu i
konfiguracji zbliżonych do tych z dnia katastrofy.



image

???- Czyżby ?


 a tego  Panowie nie  zauważyliście ?

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1227269,sfalszowanie-danych-i-oszustwo-na-symulatorze-w-moskwie-zelazne-dowody

image


- Co Panowie na to ?

**


image


Lubię to! Skomentuj Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale