20 obserwujących
1060 notek
709k odsłon
  126   0

Jak ruscy fałszerze zmanipulowali Klicha w eksperymencie go-around w Moskwie

  To były wyrafinowane  działania;  nie obeszło się zapewne tez bez rozpoznania psychologicznego- kim jest Klich, jakie ma cechy charakteru  ( historię  kontaktów  z  ZSRR miał dobrą...), jak go podejść,rozpoznanie potwierdziło duże  szanse na oszukanie polskiego przedstawiciela ..więc poszli na całość.

( wielu obserwatorów w Polsce celnie  podawało ogólny rys "naszego człowieka w Moskwie" "

np.  kio  06-10-2010

Z tego Klicha to jakaś kompletna kicha Facet nic nie wie, sprawia wrażenie naćpanego.


Ruscy fałszerze mieli bardzo ułatwione  zadanie; podobnie rozpoznano Komisje Laska: " da  im się wcisnąć nasza wersję"


w cz.I podałem  już wcześniej  jak fałszowano eksperyment w Moskwie:

= celem było zbliżenie się ( w eksperymencie) do możliwości wykonania manewru przejścia na wznoszenie z wysokości  ok 20 m nad ziemią  przy parametrach zbliżonych do tych z raportu

- co fizycznie- faktycznie jest niemożliwe

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1247847,analiza-manipulacji-mak-na-symulatorze-w-moskwie-lipiec-2010


teraz uzupełnienie, pokażę jak perfidnie  " w biały  dzień" " na oczach"  Klicha oszukiwano

To eksperyment go--around z wysokości 40 m nad ziemią; ale istotna tu jest głębokośc przepadania- utrata wysokości)

parametry początkowe: prędkość zniżania  7,9m/s

image

image


ale jak uzyskano tak małą utratę  wysokości przy  prędkości zniżania  8 m/s ??

podręcznikowo powinno to być min. 50 m !!!!


Pokazuje i objaśniam:


image

nie tylko zastosowano znacznie  wyższa wartość przeciążenia:

max. 1,543 g  zamiast max  1,35g

ale

przede wszystkim

 zastosowano zupełnie inny przebieg narastania  przeciążenia !!

Pole pod krzywą  zmian przeciążenia obrazuje ilość energii wytraconą  przez  samolot  ( wyhamowanie opadania)

i tak pole żółte- to wyhamowanie opadania wg  raportu MAK

pole  pomarańczowe +  żółte z kreskami pomarańczowymi - to wyhamowanie opadania w eksperymencie MAK

-

nie bawiąc się w ścisłe pomiary  MAK zastosował dwa razy większe wyhamowanie opadania  niż  w raporcie MAK !!


na wykresie podałem też wartości  siły hamującej opadania samolotu  Tu-154  w danym momencie- tuż przed połową odcinka wyhamowywania( gaszenia) prędkości pionowej

41 Ton w eksperymencie - 14 Ton wg danych z raportu MAK

 i tym sposobem MAK zmanipulował eksperyment  i uzyskał wynik choć zbliżony do oczekiwanego -

ale tak naprawdę  nie chodziło tu o wynik bliski 20m - wysokość nad ziemią w momencie  rozpoczęcia manewru go around


gdyż ze względu na wznoszący się teren  zapas wysokości był rzędu 12-13 m!!!

i nawet wg eksperymentu w Moskwie Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie tylko wrąbał w ziemię  już w trakcie zniżania

image

Co na to  Edmund Klich ?


..


..


nic - zadowolony z siebie


czy to tylko  ignorancja  czy  coś więcej?


 nawet jeśli  w jakiś sposób - nawet bezpośrednią ingerencję  - np. środkiem w herbatce - osłabiono jego czujność podczas  eksperymentu  to był czas na refleksję potem ..

 i co ??


...

 ..

znów NIC


Lubię to! Skomentuj Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale