quwerty quwerty
138
BLOG

Jak ruscy fałszerze zmanipulowali Klicha w eksperymencie go-around w Moskwie

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  To były wyrafinowane  działania;  nie obeszło się zapewne tez bez rozpoznania psychologicznego- kim jest Klich, jakie ma cechy charakteru  ( historię  kontaktów  z  ZSRR miał dobrą...), jak go podejść,rozpoznanie potwierdziło duże  szanse na oszukanie polskiego przedstawiciela ..więc poszli na całość.

( wielu obserwatorów w Polsce celnie  podawało ogólny rys "naszego człowieka w Moskwie" "

np.  kio  06-10-2010

Z tego Klicha to jakaś kompletna kicha Facet nic nie wie, sprawia wrażenie naćpanego.


Ruscy fałszerze mieli bardzo ułatwione  zadanie; podobnie rozpoznano Komisje Laska: " da  im się wcisnąć nasza wersję"


w cz.I podałem  już wcześniej  jak fałszowano eksperyment w Moskwie:

= celem było zbliżenie się ( w eksperymencie) do możliwości wykonania manewru przejścia na wznoszenie z wysokości  ok 20 m nad ziemią  przy parametrach zbliżonych do tych z raportu

- co fizycznie- faktycznie jest niemożliwe

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1247847,analiza-manipulacji-mak-na-symulatorze-w-moskwie-lipiec-2010


teraz uzupełnienie, pokażę jak perfidnie  " w biały  dzień" " na oczach"  Klicha oszukiwano

To eksperyment go--around z wysokości 40 m nad ziemią; ale istotna tu jest głębokośc przepadania- utrata wysokości)

parametry początkowe: prędkość zniżania  7,9m/s

image

image


ale jak uzyskano tak małą utratę  wysokości przy  prędkości zniżania  8 m/s ??

podręcznikowo powinno to być min. 50 m !!!!


Pokazuje i objaśniam:


image

nie tylko zastosowano znacznie  wyższa wartość przeciążenia:

max. 1,543 g  zamiast max  1,35g

ale

przede wszystkim

 zastosowano zupełnie inny przebieg narastania  przeciążenia !!

Pole pod krzywą  zmian przeciążenia obrazuje ilość energii wytraconą  przez  samolot  ( wyhamowanie opadania)

i tak pole żółte- to wyhamowanie opadania wg  raportu MAK

pole  pomarańczowe +  żółte z kreskami pomarańczowymi - to wyhamowanie opadania w eksperymencie MAK

-

nie bawiąc się w ścisłe pomiary  MAK zastosował dwa razy większe wyhamowanie opadania  niż  w raporcie MAK !!


na wykresie podałem też wartości  siły hamującej opadania samolotu  Tu-154  w danym momencie- tuż przed połową odcinka wyhamowywania( gaszenia) prędkości pionowej

41 Ton w eksperymencie - 14 Ton wg danych z raportu MAK

 i tym sposobem MAK zmanipulował eksperyment  i uzyskał wynik choć zbliżony do oczekiwanego -

ale tak naprawdę  nie chodziło tu o wynik bliski 20m - wysokość nad ziemią w momencie  rozpoczęcia manewru go around


gdyż ze względu na wznoszący się teren  zapas wysokości był rzędu 12-13 m!!!

i nawet wg eksperymentu w Moskwie Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie tylko wrąbał w ziemię  już w trakcie zniżania

image

Co na to  Edmund Klich ?


..


..


nic - zadowolony z siebie


czy to tylko  ignorancja  czy  coś więcej?


 nawet jeśli  w jakiś sposób - nawet bezpośrednią ingerencję  - np. środkiem w herbatce - osłabiono jego czujność podczas  eksperymentu  to był czas na refleksję potem ..

 i co ??


...

 ..

znów NIC


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka