To jaskrawo widać, gdy przyjrzeć się parametrom w eksperymencie w aspekcie realnej aerodynamiki samolotu Tu154M;
to co pokazano Klichowi
- to pokazówka, kreskówka, ściema.
To miał być eksperyment na trenażerze odtwarzający parametry manewru go-around..
..
gdy zestawi się pewne parametry: przeciążenie i prędkości zmiany w c zasie ..
to widać niemożliwe fizycznie zmiany:
przeciążenie pionowe rośnie a prędkość rośnie a powinna spadać..
..tak jak to już wcześniej podawałem w notkach:
opór czołowy przy go around rośnie szybciej niż przyrasta ciąg silników , gdy jest na małym gazie !!
- fałszerze z MAK grzebali coś w oprogramowaniu aby uzyskać taki efekt
wystarczyło np. zmienić czas rozkręcani silników z 6 sekund np. na 1,5 sek
lub cos innego
oni już tam wiedzą jak to fałszowali
***
w raporcie MAK
mamy spadek prędkości przy wzrastaniu przeciążenia\