To jaskrawo widać, gdy przyjrzeć się parametrom w eksperymencie w aspekcie realnej aerodynamiki samolotu Tu154M;
to co pokazano Klichowi
- to pokazówka, kreskówka, ściema.

To miał być eksperyment na trenażerze odtwarzający parametry manewru go-around..
..
gdy zestawi się pewne parametry: przeciążenie i prędkości zmiany w c zasie ..

to widać niemożliwe fizycznie zmiany:
przeciążenie pionowe rośnie a prędkość rośnie a powinna spadać..
..tak jak to już wcześniej podawałem w notkach:
opór czołowy przy go around rośnie szybciej niż przyrasta ciąg silników , gdy jest na małym gazie !!
- fałszerze z MAK grzebali coś w oprogramowaniu aby uzyskać taki efekt
wystarczyło np. zmienić czas rozkręcani silników z 6 sekund np. na 1,5 sek
lub cos innego
oni już tam wiedzą jak to fałszowali
***
w raporcie MAK
mamy spadek prędkości przy wzrastaniu przeciążenia\

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka