quwerty quwerty
138
BLOG

Jak b.były fizyk Jaworski usiłuje przykryć fałszerstwo MAK dot. go-around

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  Gdy jednoznacznie pokazałem sprzeczność  stenogramu i parametrów  go-around;

gdy pokazałem jednoznacznie, że  samolot Tu-154 nie byłby w  stanie przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr 20 m nad ziemia

Jaworski zaczął wymyślać nową wersję  jakoby

piloci Tu-154 już wcześniej zaczęli wytracać prędkość

i jakoby w punkcie 20 m nad ziemią  prędkość zniżania wynosiła "tylko "

 5 m/s

co dawało by hipotetyczna szansę przejścia na wznoszenie ( b.małą ale zawsze...)


image


a głupkowata  Publisia postawiła manipulantowi Jaworskiemu 47 łapek na tak


Jaworski jest bardziej  żarliwym  obrońca kłamstw MAK niż sami..Rosjanie


z drugiej strony  Rosjanie nie musieli aż tak kłamać,  gdyż wiedzieli , że mają zaufanych pożytecznych idiotów w Polsce  - jak Jaworski i masa innych


 Co napisali  Rosjanie

eksperci, piloci  doświadczalni  - wyselekcjonowany zespoł  najlepszych w Rosji  ekspertów od  lotnictwa:

https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/letn_otsenka2.pdf

image

cytuję:

image

prędkość pionowa8 m/s utrzymywała się aż do  momentu rozpoczęcia  działań  dla odejścia od przeszkód (  Rw = 30m)

wysokość  radiowa  30m


skoro  na wysokości  30 m było 8 m/s


to jak mogła być na wysokości 20 m ?

 łatwo to oszacować

- podpowiedź mamy  z  katastrofy Tu-154 w Leningradzie,  który rozpoczął manewr go-around na wysokości  20 m przy prędkości  pionowej 7 m/s  i do momentu zderzenia z ziemia ta prędkość niewiele spadła !! mimo działania efektu przypowierzchniowgo

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1274761,katastrofa-tu-154-leningrad-kolejny-dowod-narracja-mak-smolensk-to-klamstwo


tak to właśnie jest,  że siła bezwładności , także czas potrzebny na zmianę położenia powierzchni  sterowych  wreszcie  czas potrzebny na  przełożenie się rosnących sił działających na stery na obrót samolotu w kierunku dziobem w górę

powodują,  że w  po 1 sekundzie po rozpoczęciu działań pilotów  prędkość pionowa prawie się nie zmienia !!


tak więc założmy że po 1 sekundzie jednak spadła minimalnie - do 7,5 m/s

ale są wtedy już na wysokości  22m ( z centymetrami )


- Jak by  nie szacować na wysokości 20m Rw samolot zniża  się wg p;ilotów  rosyjskich z prędkością  pionową ok. 7 m/s


ale


wysokość  20m Rw to nie jest zapas  wysokości, gdyż teren się wznosi  w tempie ok  3-4 m/s

 na wyrównanie lotu w normalnych warunkach- przy silnikach działających nie na małym gazie ale na  zalecanym dla  zniżania po ścieżce ciągu  potrzeba jak podają poradniki ok  3,5 sekundy ( samolot przelatuje ok. 260m)

przyjmijmy nawet i tę  wartość, choć wiadomo, że przy ciągu mały gaz czas ten się wydłuża a głębokość przepadania rośnie


- tak wiec teren  w tym czasie  podnosi się o ok. 8m

Faktyczny zapas wysokości przy Rw 20m był 12m

a prędkość  zniżania 7 m/s

głębokość przepadania samolotu Tu-154  dla tej predkości zniżania i silnikach w reżimie  mały gaz to rząd 40 m!!

image

- Dziękuje za uwagę.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka