Idiokracja
film USA 2006
IdioNIARkracja
raport USA 2022

https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0623575.pdf
60 lat temu robiono to lepiej;
ludzie mieli większą wiedzę
- to tak jakby porównac przedwojennego profesora ze szkoły lwowskiej
ze wspołczesnym , który czesto jest na poziomie przedwojennego magistra.
" Suma inteligencji na Ziemi jest stała
- tylko ludzi przybywa."
już 60 lat TEMU zajmowano się tematem skutków zderzenia samolotu z ziemią przy podejściu do lądowania; tamci specjaliści rozumieli to znacznie lepiej i nie popełnili by takiego gniota pełnego bzdur jak NIAR.
a mogli zapytać, skonsultować się..
.. chocby.. ze mną... nie byłoby takiej wpadki..
jestem Znawca tej tematyki ..choc nie Ekspertem
Ekspert to ktos kto w danym waskim obszarze potrafić wykonywać konkretne rzeczy" symulacje, obliczenia, testy etc.
Znawca to ktoś o orientacji w danym zagadnieniu, oczytany, erudyta majacy szeroka wiedze ogólną dotycząca danej tematyki
Znawca może szybko ocenić wartośc , zasadność danej opinii na zasadzie wejscia wyjscia ( bez wnikania w same zawiłości techniczne, matematyczne)

tak jak ja robię to w tej notce...
.. korzystam z orientacji w tych zagadnieniach ..z Katastrofologii Porównawczej..
.umiem dotrzeć to stosownych materiałów, opinii, opracowań
a NIAR próbował wyważać otwarte drzwi; nie zna, nie zapoznał się z pracami ich poprzedników sprzed wielu, wielu lat
wiedział by choćby to, że
uzyskane przez nich wyniki są absurdalne
że wielkości przeciążeń są absurdalne
- jest jakiś gruby błąd w oprogramowaniu, założeniach
Ja te grube błedy w wynikach dostrzegłem momentalnie
jak to moz;liwe że nie dostrzegli ich Eksperci z NIAR ??
o tempora o mores


https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0756811.pdf
nawet przy tak krótkim kadłubie widąć wyraźnie spadek przeciażeń na jego długości:
- na poziomie kokpitu jest to 78g na końcu kabiny pasażerskiej28g
a jak jest wg badziewia NIAR ?
( górna wartość przeciążeń : kokpit 230g -......... na końcu kabiny pasażerskiej219g
**
NIAR kropnął się o rząd wielkości !!
- to dyskwalifikuje ich pracę
Podkomisja winna niezwłocznie wystapic o zwrot kasy
i wysokie odszkodowanie
**
Zobacz też:
Test zniszczeniowy samolotu DC-7 1965 rok
https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0624051.pdf
Test zniszczeniowy samolotu Lockheed L-1649 1965 rok
https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0654538.pdf
oraz
https://www.salon24.pl/u/niegracz/989090,przeciazenia-80g-a-100g-skutki-dla-destrukcji-kadluba-samolotu-porownanie
https://www.salon24.pl/u/niegracz/982178,przeciazenia-przy-zderzeniu-samolotu-z-podlozem-korepetycje-dla-fizykow
i inne
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka