quwerty quwerty
108
BLOG

NIAR wyważył otwarte drzwi crash-symulacji ..wraz z framugami; cofnięcie o 60 lat !

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0


Idiokracja

film USA  2006


IdioNIARkracja

raport  USA  2022



image

https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0623575.pdf

 60 lat temu robiono to lepiej;

 ludzie mieli większą  wiedzę

- to tak jakby porównac przedwojennego profesora ze szkoły lwowskiej

ze wspołczesnym , który czesto jest na poziomie przedwojennego  magistra.


" Suma inteligencji na Ziemi jest stała

- tylko ludzi przybywa."


już 60 lat  TEMU  zajmowano się tematem  skutków zderzenia  samolotu z ziemią przy podejściu do lądowania; tamci specjaliści rozumieli to znacznie lepiej i nie popełnili by takiego  gniota pełnego bzdur jak  NIAR.


a mogli zapytać, skonsultować się..

.. chocby.. ze mną... nie byłoby takiej wpadki..


 jestem Znawca tej tematyki ..choc nie Ekspertem


Ekspert to ktos kto w danym waskim obszarze potrafić  wykonywać konkretne rzeczy" symulacje, obliczenia, testy  etc.


Znawca to ktoś o orientacji w danym zagadnieniu, oczytany, erudyta  majacy szeroka wiedze ogólną dotycząca danej tematyki


Znawca może  szybko ocenić  wartośc , zasadność danej opinii na zasadzie wejscia wyjscia ( bez wnikania  w same zawiłości techniczne, matematyczne)

image

tak jak ja robię to w tej notce...

.. korzystam z orientacji  w tych zagadnieniach ..z  Katastrofologii Porównawczej..

.umiem dotrzeć  to stosownych materiałów, opinii, opracowań


a NIAR  próbował wyważać otwarte drzwi; nie zna, nie zapoznał się z  pracami ich poprzedników sprzed wielu, wielu lat


wiedział by choćby to, że

uzyskane przez nich wyniki są absurdalne

że wielkości przeciążeń  są absurdalne

- jest jakiś gruby błąd w oprogramowaniu, założeniach


Ja te grube błedy w wynikach dostrzegłem momentalnie

jak to moz;liwe że nie dostrzegli ich Eksperci z NIAR  ??
  o tempora o mores


image


image

https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0756811.pdf


nawet przy tak krótkim kadłubie widąć  wyraźnie  spadek  przeciażeń na jego długości:

- na poziomie kokpitu jest to  78g  na końcu kabiny pasażerskiej28g


a jak jest wg badziewia NIAR ?

( górna wartość przeciążeń : kokpit 230g -......... na końcu kabiny pasażerskiej219g

**

NIAR kropnął się o rząd wielkości !!

- to dyskwalifikuje ich pracę


Podkomisja  winna niezwłocznie wystapic o zwrot kasy

i wysokie odszkodowanie


**

Zobacz  też:

 Test zniszczeniowy samolotu DC-7  1965 rok

https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0624051.pdf

Test  zniszczeniowy samolotu Lockheed L-1649  1965 rok

https://apps.dtic.mil/sti/pdfs/AD0654538.pdf

oraz

https://www.salon24.pl/u/niegracz/989090,przeciazenia-80g-a-100g-skutki-dla-destrukcji-kadluba-samolotu-porownanie



https://www.salon24.pl/u/niegracz/982178,przeciazenia-przy-zderzeniu-samolotu-z-podlozem-korepetycje-dla-fizykow

i inne






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka