To jest notka na pierwsze strony.
"Król jest nagi"
Kłamstwo smoleńskie- obnażone.
Skorzystałem z wersji anglojęzycznej ,
gdyż w niej zamieszczono najbardziej dokładne wykresy parametrów lotu.
Oto wynik:
20 minut pracy
by znaleźć i pokazać dowód fałszerstwa MAK
Jak widać:
wg MAK głębokość przepadania ( utraty wysokości)
(linia ciemnoniebieska to wysokość samolotu względem poziomu pasa)
od punktu w którym samolot miał prędkość zniżania 6,7 m/s
wynosi 20 m
przy średniej wartości przeciążenia ok 1,11g
a maksymalnej 1,19g
Porównajmy to z wynikami eksperymentu na symulatorze w Moskwie
- próba odejścia z wysokosci 20 m
(zakończona zresztą zderzeniem z ziemią- ale przyjmijmy że głebokosc przepdania jest tez 20 m
pocz.predkośc zniżania ok.7,6 m/s
przeciażenie średnie ? ok. 1,3g
jeszcze raz:
Smoleńsk przepadanie 20m - przeciążenie śr. ok.1,11g
symulator Moskwa -przepadanie 20 m przeciążenie śr. ok.1,3 g
0,3/0,11=2,72
zadane przeciążenie jest 2,7 raza większe ! niż w Smoleńsku
a mimo to głębokość przepadania jest 20 m!
- Fizyki się nie oszuka
fałszerze z MAK podali w raporcie niemożliwe
fizycznie parametry przejścia na wznoszenie w celu
wmówienia winy pilotów,
którzy jakoby nie potrafili sterować samolotem
i jakoby wlecieli tak nisko w jar....
**
Artykuł objęty prawem@ autorskim.
Autor zezwala na kopiowanie i prezentowanie w całości:-
we wszystkich mediach i środkach masowego przekazu
-w stacji TVN przez red. Swierczka
- w TVP
- na portalach prawicowych, lewicowych i pośrednich i innych
- autor zezwala na wykorzystania przez Podkomisję i Prokuraturę.