quwerty quwerty
127
BLOG

Smoleńsk: stan drzwi 1P i burty przeczy narracji MAK oraz..NIAR!!

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 6

   W takiej niby pozycji Tu-154 zderzył się z ziemią:


image


gdzie powinien być największy impet uderzenia  i największe zniszczenia konstrukcji samolotu ?>

??

Najpierw  - kokpit a potem rejon drzwi 1P w tym burta z napisem REPUBLIC OF POLAND

- tak powie każdy ekspert

- każdy inzynier  mechanik

 - każdy Fizyk

a jak było faktycznie ?


drzwi 1P:

image

to są drzwi  1P - wystarczy porównać wygląd tego fragmentu wraku z Tu-154M 101:

image


fragmentu z UBLIC OF P  nie trzeba identyfikować tylko pokazać;

blachy aż lśnią !!
image


-A co ma do tego raport NIAR ???


ano to,  że  eksperci z NIAR kropnęli sie  w symulacji wielkości przeciążeń  o rząd wielkości

https://tvn24.pl/najnowsze/iuka0o-executive_summary_final_report_niar/Executive_Summary_Final_Report_NIAR.pdf


zobaczmy o jakich wartościach przeciążeń w Sekcji 2 kadłuba - czyli tam gdzie są drzwi 1P burta z napisem REPUBLIC OF POLAND - jest mowa w raporcie NIAR

Table 4.7 Section 2 survivability analysis summary

Peak resultant floor accelerations in section 2 range from 63 to 168 g’s

 - wg NIAR przeciążenia na poziomie podłogi były w zakresie 63 do 168 g

- to sa oczywiście  wartosci "sufitowe" czyli błędne

- szczególnie że  dla Sekcji 3 czyli dalszej od nosa  samolotu - gdzie przeciążenia  winny spadać gdyż  w zderzeniu, niszczeniu, deformacji Sekcji 1 i 2 pochłaniana  była energia  zderzenia-

NIAR podaje  "sufitowe " wartosci przeciążeń aż do 386 g !!!

Peak resultant floor accelerations in section 3 range from 54 to 386
g’s.

-Kogoś tam w NIAR pogieło !

i to  jak !!!

a jakie były  faktyczne wartości ?

możemy to odczytać na podstawie deformacji blach :

image


image


- Dziękuję  za uwagę.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (6)

Inne tematy w dziale Polityka