
and since the application of elevator and power came when the aircraft was about 150 feet from the ground, still descending, there was not enough height for complete recovery to be made.
--Podobne samoloty;
-- podobnie- zbyt szybkie zniżanie i zejście poniżej scieżki
( Boeing 727 w Gatwick podobna jak Tu-154 w Smolensku predkośc pionowa
ok.7-8 m/s

- podobna przyczyna zbyt późnego rozpoczęcia manewru go-around
(11) The pilot's attention was probably directed outside the aircraft at the critical time in an attempt to discover sufficient visual reference to continue the approach rather than to the flight instruments.
(11) W krytycznym momencie uwaga pilota była prawdopodobnie skierowana na zewnątrz statku powietrznego, próbując znaleźć wystarczające odniesienie wzrokowe do kontynuowania podejścia, a nie na przyrządy pokładowe..
Boeing 727 w trakcie zniżania zaczepił o czubki drzew i uległ katastrofie.
https://web.archive.org/web/20120907045653/http://www.gatwickaviationsociety.org.uk/YA-FAR.asp
- Czy ktoś jeszcze wierzy w narrację MAK odnośnie
manewru go-around?
- W Gatwick nie wystarczyło 40m by samolot przeszedł na wznoszenie
przy podobnych parametrach początkowych
..a w Smoleńsku 12 m byłoby OK ????
- Fizyki się nie oszuka
_ MAK próbował...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka