quwerty quwerty
72
BLOG

Sfałszowanie parametrów go-around w raporcie MAK obrazkowo pokazane.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0




image


and since the application of elevator and power came when the aircraft was about 150 feet from the ground, still descending, there was not enough height for complete recovery to be made.

--Podobne samoloty;

-- podobnie- zbyt szybkie zniżanie i zejście poniżej  scieżki

( Boeing 727 w Gatwick podobna  jak Tu-154 w Smolensku predkośc pionowa

ok.7-8 m/s

image

- podobna przyczyna  zbyt późnego rozpoczęcia manewru go-around

 (11) The pilot's attention was probably directed outside the aircraft at the critical time in an attempt to discover sufficient visual reference to continue the approach rather than to the flight instruments.

(11) W krytycznym momencie uwaga pilota była prawdopodobnie skierowana na zewnątrz statku powietrznego, próbując znaleźć wystarczające odniesienie wzrokowe do kontynuowania podejścia, a nie na przyrządy pokładowe..


Boeing 727  w trakcie  zniżania  zaczepił o czubki drzew i uległ katastrofie.

https://web.archive.org/web/20120907045653/http://www.gatwickaviationsociety.org.uk/YA-FAR.asp


- Czy ktoś  jeszcze wierzy w narrację MAK odnośnie

manewru go-around?

- W Gatwick nie wystarczyło 40m  by samolot przeszedł na wznoszenie

przy podobnych parametrach początkowych

..a w Smoleńsku  12 m byłoby OK ????

- Fizyki się nie oszuka

_ MAK próbował...


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka