quwerty quwerty
36
BLOG

Katastrofa BEECH 390 2013 rok - beczka, która podważa narrację MAK/Laska

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0



image


image

image

https://www.baaa-acro.com/crash/crash-raytheon-390-premier-i-thomson-5-killed


the airplane struck a concrete electrical utility pole (Pole 48) that was
about 1,835 ft east of the runway 28 threshold and 50 ft left of the extended runway centerline. Pole 48
was 72 ft high, and the airplane struck the pole about 58 ft agl

 w trakcie manewru go around przy niewielkiej predkosc wznoszenia sanmolot  uderzył lewym skrzydłem w betonowy słup na wysokosci  ok. 18 m nad terenem

utracił kawał  skrzydła o długosci  ok. 5 - przy rozpiętosci  samolotu 13,67 m



image

Podobnie jak w  Smoleńsku ten samolot  próbował ratunkowego manewru go-around i  w trakcie wznoszenia  uderzył skrzydłem

- tu w betonowy słup-

 stracił ok. 5 m kawał skrzydła

przy rozpiętości 13,67  ( to prawie całe  lewe skrzydło!)

he calibrated airspeed was about 125 knots when the airplane lifted off.
The airplane continued straight ahead and slowly accelerated and gradually climbed, until a rapid pitch
up was recorded, from 10.5 to 27.4 degrees within 1 second. One second later, the roll increased from
2.1 degrees left to 71.7 degrees left.

kąt przechylenia wzrósł w ok 1 sekunde z 10,5 do 71,6 stopni !


- niestety  brak w necie ( póki co) zapisanych parametrów "beczki"

 w każdym razie zderzenie ze słupem miało miejsce na wysokości 19 m nad ziemią ( w Smoleńsku 6 m)

czyli  samolot  po wzniesieniu się jeszcze  zapewne o co najmniej kilka metrów 

spadał na ziemię z większej  wysokości niż Tu-154 w Smoleńsku,

zapewne prędkość pionowa była nieco większa niż w Smoleńsku

; prędkość  pozioma  wynosiła w momencie zderzenia ok.240 km/h


- A teraz najciekawsze:

obaj piloci przeżyli!


a teraz

na koniec

jeszcze sensacyjne to:

The copilot's seat was found attached to the floor structure in the remains of the cockpit. The seatback,
seat pan cushions, and the 4-point restraint were consumed by the postcrash fire. The seat frame was
severely damaged with broken tubes in the seatback and seat bottom. First responders found the copilot

out of his seat and walking along an access road near the main wreckage area.

Pierwsze osoby które  przybyły na miejsce katastrofy ujrzały pilota, który chodził po lokalnej drodze blisko miejsca katastrofy !

( odniósł poważne obrażenia , ale  w szoku,  był w stanie chodzić !


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka