quwerty quwerty
104
BLOG

Poseł Macierewicz winien powiedzieć w Sejmie dlaczego zapłacił NIAR za chałturę.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

..kilka milionów  złotych !

  To są pieniądze państwowe

- to są pieniądze z podatków.


..kto za to płaci w ostateczności ?

Pani, Pan...społeczeństwo!!


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1309691,co-z-tym-kompromitujacym-niar-bledem-wartosci-przeciazen-kiedy-zwrot-kasy


No, dobra  .Macierewicz nie jest ekspertem;

zwali na doktora Binindę który  był w  ułomnej Komisji  odbierającej  Opracowanie  NIAR..


 a Wy ?


" Z czego się śmiejecie ?

 z samych siebie  się śmiejecie..."


a  wy to kto?

PAN

Komisja  Laska ( tam podobno byli eksperci...)

naukowcy i specjaliś-+ci z Instytutu Lotnictwa

Politechnik

innych Instytutów


- coście  zrobili

dlaczego milczycie ?

brak wiedzy  ?

czy

polnische Wirtschaft ?

polskie bagienko ???


- Pokazuję i objaśniam

NIAR  w pracy podał  zupełnie  absurdalne , błędne  o rząd wielkości  wartości przeciążeń w  końcowej części  kadłuba ( i to na poziomie podłogi co ma znaczenie - bo lokalnie , punktowo na fragmencie poszycia  może być rzędu kilkudziesięciu  czy 100g

gdyby akurat mały  fragment  cześci ogonowej zderzył się jakąś przeszkodą))


image



Podawałem przykłady z katastrof , które jednoznacznie pokazują,

że  w takiej katastrofie jak wg  narracji MAK

 w końcowej czesci  kadłuba moga byc przeciążenia o wartosci  rzedu 10..20g !!

a nie 200g !!



1. Katastrofa  Boeinga 747 w Japonii.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Japan_Airlines_123

Parametry zderzenia   ze  zboczem góry:

prędkość  474 km/h,


kąt  przechylenia  powyżej 130 stopni ,

samolot pikował pod kątem 21  stopni.

no i ?


image

Sam moment  katastrofy  przeżyło- mimo tak  ogromnej  prędkości  więcej pasażerów , ale  zmarli oni wskutek  tego , że pomoc dotarła dopiero następnego dnia po ok.  9 godzinach.
W  raporcie odniesiono się do wielkości przeciążeń , jakie wystąpiły podczas  katastrofy:  oceniono,  że  w przedniej części kadłuba mogły sięgać kilkuset  g  a w  części ogonowej -kilkudziesięciu g.

przeżyło  czterech pasażerów.

**

 i drugi przykład

(- czy naprawdę ja muszę robic za PAN , Komisje  Laska i Macierewicza ???)



image

Powyższy szkic dotyczy  katastrofy:

https://web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf
Pacific Western Airlines Boeing 737, C-FPWC Cranbrook, B . C. I  I February, 1978



image

image

_ Dziękuję za odwagę

w przeczytaniu tej notki

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka