..kilka milionów złotych !
To są pieniądze państwowe
- to są pieniądze z podatków.
..kto za to płaci w ostateczności ?
Pani, Pan...społeczeństwo!!
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1309691,co-z-tym-kompromitujacym-niar-bledem-wartosci-przeciazen-kiedy-zwrot-kasy
No, dobra .Macierewicz nie jest ekspertem;
zwali na doktora Binindę który był w ułomnej Komisji odbierającej Opracowanie NIAR..
a Wy ?
" Z czego się śmiejecie ?
z samych siebie się śmiejecie..."
a wy to kto?
PAN
Komisja Laska ( tam podobno byli eksperci...)
naukowcy i specjaliś-+ci z Instytutu Lotnictwa
Politechnik
innych Instytutów
- coście zrobili
dlaczego milczycie ?
brak wiedzy ?
czy
polnische Wirtschaft ?
polskie bagienko ???
- Pokazuję i objaśniam
NIAR w pracy podał zupełnie absurdalne , błędne o rząd wielkości wartości przeciążeń w końcowej części kadłuba ( i to na poziomie podłogi co ma znaczenie - bo lokalnie , punktowo na fragmencie poszycia może być rzędu kilkudziesięciu czy 100g
gdyby akurat mały fragment cześci ogonowej zderzył się jakąś przeszkodą))

Podawałem przykłady z katastrof , które jednoznacznie pokazują,
że w takiej katastrofie jak wg narracji MAK
w końcowej czesci kadłuba moga byc przeciążenia o wartosci rzedu 10..20g !!
a nie 200g !!
1. Katastrofa Boeinga 747 w Japonii.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Japan_Airlines_123
Parametry zderzenia ze zboczem góry:
prędkość 474 km/h,
kąt przechylenia powyżej 130 stopni ,
samolot pikował pod kątem 21 stopni.
no i ?

Sam moment katastrofy przeżyło- mimo tak ogromnej prędkości więcej pasażerów , ale zmarli oni wskutek tego , że pomoc dotarła dopiero następnego dnia po ok. 9 godzinach.
W raporcie odniesiono się do wielkości przeciążeń , jakie wystąpiły podczas katastrofy: oceniono, że w przedniej części kadłuba mogły sięgać kilkuset g a w części ogonowej -kilkudziesięciu g.
przeżyło czterech pasażerów.
**
i drugi przykład
(- czy naprawdę ja muszę robic za PAN , Komisje Laska i Macierewicza ???)

Powyższy szkic dotyczy katastrofy:
https://web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf
Pacific Western Airlines Boeing 737, C-FPWC Cranbrook, B . C. I I February, 1978


_ Dziękuję za odwagę
w przeczytaniu tej notki
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka