a napisał to w czerwcu 2010 roku, przed opublikowaniem raportu końcowego...
pokazuje obrazkowo:


Пилот 1-го класса, летчик-испытатель, кандидат технических наук, член-корреспондент Международной академии проблем человека в авиации и космонавтике, ведущий научный сотрудник Государственного Центра безопасности полетов гражданской авиации
18.06.2010
Пилот 1-го класса, летчик-испытатель в ГА и ВВС, полковник запаса
Pilot I-klasy pułkownik rezerwy, pilot doświadczalny..
..a pisze to samo co ja piszę od lat
ja, amator który z lataniem ma tyle wspolnego że zrobił kiedyś z kartonu model samolotu w układzie kaczka ,
https://oko-planet.su/politik/politikarm/59243-tayny-avia-katastrof-otryvok-katynskiy-sindrom-gerasimov-vt.html
co do głebokosci przepadania pokazuje i objaśniam

np dla prędkości początkowej 7 m/s będzie to ok.36 m
- a Głupkowaci manipulanci jak bardzo były fizyk teoretyczny Tablicowy M.Jaworski będa upieraćsię że przy 7 m/s Tu-154 bez trudu będzie miał głębokość przepadania niż 20 m
a Manipulant Lasek , że nawet mniej niz 10m !!
tym bardziej że - jak pisze pilot doświadczalny Gierasiomw:
... режим их работы до «малого газа», что в свою очередь значительно ухудшило приемистость двигателей при их выходе на взлетный режим в момент ухода на второй круг, и существенно увеличило минимальную высоту ухода или величину просадки самолета при уходе
tryb pracy mały gaz-, co z kolei znacznie pogorszyło reakcję przepustnicy silników w chwili w momencie próby odejscia na drugi krąg i
znacznie zwiększyło głebokość przepadania samolotu podczas podejścia
co więcej
jak pisałem wczęsniej- przy dużym spadku obrotów( np. w odniesieniu do turbiny wysokiego ciśnienia
- zwieksza sie predkosc pionowa - gdy z ciąg jest niewystarczające do utrzymania samolotu na ścieżce 3 procent nachylenia;
https://www.salon24.pl/u/niegracz/915861,kolejne-manipulacja-blogera-gwanta-zanik-praw-fizyki-tu-154-smolensk


i tak jeśli obroty turbiny wysokiego ciśnienia spadną z 82% do 72% to prędkość pionowa ( zniżania) zwiększy się z 3,6 m/s do 8,2 m/s
a już przy 7 m/s głębokość przepadania to prawie 40 m!

w tej konfiguracji i przy silnikach w reżimie mały gaz
nawet z 20 m RW Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka