quwerty quwerty
181
BLOG

Pilot rosyjski przypadkiem wkopuje narrację MAK i pisze to co ja o go-around

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

a napisał to w  czerwcu 2010 roku, przed opublikowaniem raportu końcowego...



 pokazuje obrazkowo:


image


image

Пилот 1-го класса, летчик-испытатель, кандидат технических наук, член-корреспондент Международной академии проблем человека в авиации и космонавтике, ведущий научный сотрудник Государственного Центра безопасности полетов гражданской авиации

18.06.2010

Пилот  1-го класса, летчик-испытатель в ГА и ВВС, полковник запаса

Pilot I-klasy pułkownik  rezerwy, pilot doświadczalny..

..a  pisze to  samo co ja piszę od lat

ja, amator który z lataniem ma tyle wspolnego że zrobił kiedyś z kartonu model samolotu w układzie kaczka ,

https://oko-planet.su/politik/politikarm/59243-tayny-avia-katastrof-otryvok-katynskiy-sindrom-gerasimov-vt.html



co do głebokosci przepadania pokazuje i objaśniam


image

np dla  prędkości początkowej  7 m/s będzie to ok.36 m


-  a  Głupkowaci manipulanci jak bardzo były  fizyk teoretyczny Tablicowy M.Jaworski  będa upieraćsię  że przy 7  m/s Tu-154 bez trudu  będzie miał głębokość przepadania  niż  20 m

 a  Manipulant Lasek , że nawet mniej niz 10m !!

tym bardziej że - jak pisze pilot doświadczalny Gierasiomw:

... режим их работы до «малого газа», что в свою очередь значительно ухудшило приемистость двигателей при их выходе на взлетный режим в момент ухода на второй круг, и существенно увеличило минимальную высоту ухода или величину просадки самолета при уходе

tryb pracy mały gaz-, co z kolei znacznie pogorszyło reakcję przepustnicy silników w chwili  w momencie próby odejscia na drugi krąg i

znacznie zwiększyło głebokość przepadania samolotu podczas podejścia

co więcej

jak pisałem wczęsniej- przy  dużym spadku obrotów( np. w odniesieniu do turbiny wysokiego ciśnienia

-  zwieksza sie predkosc pionowa - gdy z ciąg jest niewystarczające do utrzymania samolotu na ścieżce  3 procent  nachylenia; 

https://www.salon24.pl/u/niegracz/915861,kolejne-manipulacja-blogera-gwanta-zanik-praw-fizyki-tu-154-smolensk


image

image

i tak jeśli obroty  turbiny wysokiego ciśnienia spadną  z 82% do 72% to  prędkość pionowa ( zniżania)  zwiększy się z 3,6 m/s  do 8,2 m/s


a  już  przy  7 m/s  głębokość przepadania to prawie  40 m!


image

 w tej konfiguracji  i  przy silnikach w reżimie mały gaz

nawet  z 20 m RW  Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka