quwerty quwerty
116
BLOG

Niezgodności i błędy w raporcie NIAR- kasa do zwrotu ! c.d.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

https://tvn24.pl/najnowsze/iuka0o-executive_summary_final_report_niar/Executive_Summary_Final_Report_NIAR.pdf


image

image


Serio ?

wg  NIAR  Tu-154  uderzył  skrzydłem w brzozę  na wysokości  5 m

- a wg Laska na wysokosci 

6,2 m nad ziemią

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1340915,dane-z-zalacznikow-do-raportu-laska-przecza-narracji-mak-klamstwo-smolenskie


..

-Ma to dalsze , poważne konsekwencje...

image

jeśli uderzył skrzydłem na mniejszej wysokości to trajektoria  byłaby niższa ( niżej nad ziemią)

 jeszcze bardziej niemożliwa fizycznie !

\( dodatkowo nie   byłoby absolutnie mozliwe  by

 jak dalej  pisze w raporcie NIAR  przy brzozie Tu-154 miał miec predkosc  wznoszenia  6 m/s!!)

przypominam ze

jest to ściągnięte z notki  blogera YKW- prof. Artymowicza po godzinach

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1340639,prof-artymowicz-probowal-przykryc-sfalszowanie-przez-mak-trajektorii-go-around


a wg biegłych Prokuratury było to raczej ok 1 m/s!!


image


***


Bzdury na temat wartosci  przeciążeń


image

Uderzenie nosem samolotu o ziemię skutkowało powstaniem sił ( forces) przekraczających 100g które momentalnie zabiły wszystkie osoby na pokładzie.


totalna bzdura - brak logiki!!

gdyby napisali że


Uderzenie nosem samolotu o ziemię skutkowało powstaniem sił ( forces) przekraczających 100g,  które momentalnie zabiły wszystkie osoby

w kokpicie-

to miało by to sens

a tak to się kompromitują...

przecież kabina pasażerska jest długa

przeciążenia  i siły z nich wynikające maleją wzdłuż  kadłuba

i osoby w  końcowej części  kabiny miały by szanse przeżycia

\gdyż koncowa  część kaduba przetrwała by  w  całej objętości

( drzwi by sie otwierały- -choć zapewne z trudem)

tak jak to miało miejsce np. w katastrofie  Boeinga 727

https://www.salon24.pl/u/niegracz/921759,to-gwozdz-do-trumny-raportu-mak-klamstwo-o-100g-katastrofa-w-smolensku



image


image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka