Следует отметить, что самолеты Ту-154 и Ту-134
не проходили сертификации,
а проходили лишь Государственные испытания.
Warto podkreślic że samoloty Tu-154 i Tu-134
nie przechodziły certyfikacji
a tylko próby państwowe...
Key warnings
provided by TAWS:
Callouts for excessive bank angles.
TAWS 38
bank-angles- kąty przechylenia; warnings.. alarmy dot kąta przechylenia


TAWS sekundę po brzozie podaje kąt przechylenia 0 stopni
- samolot leci poziomo
Normalny TAWS podaje kąt przechylenia
tu podobno ta funkcja była wyłączona !!!
kto i dlaczego ja wyłączył ?
to ułatwiało fałszerzom z MAK tworzenie legendy o CFIT i beczce

NIAR:
podaje że wartość przeciążeń na poziomie podłogi były rzędu 200g i więcej, nawet w końcu kadłuba

w pozycji odwrotnej podłoga jest nad pasażerami
co by się stało z ich ciałami gdyby rzeczywiście tak było ??
- ale nie było, gdyż jak wiemy co najmniej 10 ciał nie miało widocznych
wyraźnych uszkodzeń głowy, twarzy
( np. wyglądała jakby spała...)
Opracowanie prof. Kowaleczko z 2013 roku
niby potwierdzajace narrację MAK..
..ale
jest to praca akademicka pomijajaca rzeczywiste cechy aerodynamiczne samolotu Tu-154M
-w zupełności rozmija się z realiami od kąta przechylenia 60 stopni lub mniej ( rzędu 45 stopni)
-Dlaczego ?
...
_ gdyż wg tych parametrów jak w narracji MAK samolot uległ by przepadnięciu (stall)
zwalał by się na dziób i skrzydło już, po przechyleniu o kąt rzędu 45 stopni!!
Ту-154М имеет несколько худшие (по сравнению с Ту-154Б) характеристики поведения на больших углах атаки, которые вряд ли можно считать существенными. Сваливание происходит на меньших углах атаки, то есть несколько раньше.
Tu-154M ma trochę gorsze niż Tu-154B charakterystyki zachowania przy dużych kątach natarcia, które trudno nazwać odpowiadającymi współczesnym wymaganiom. Przeciągniecie zachodzi przy mniejszych kątach natarcia ,, niż dla Tu-154B.

samolot wg parametrów w tym momencie zwalniał pędkość-
jak zwalniał - to zwalał się na dziób i skrzydło !!
Особенности поведения и пилотирования магистрального пассажирского самолета ТУ-154М на критических режимах полета
Допустимые углы крена составляют не более +/- 15 градусов на высотах 250 метров и ниже при скоростях менее 340 км/ч на взлёте и менее 280 км/ч при заходе на посадку. Во всех же остальных случаях +/- 33 градуса.
Specyfika zachowania sie i pilotowania samolotu pasażerskiego Tu-145M przy krytycznych parametrach lotu.
Dopuszczalny kąt przechyłu nie może przekraczać
+/- 15 stopni na wysokości 250 m i niżej
przy prędkości 280 km/h przy podejściu do lądowania.
**
prof.Kowaleczko dał się nabrać na beczkę
jak wielu...
skoro wszyscy mówią o beczce to nie ma co się zastanawiać
tylko liczyć beczkę...
MAK bezczelnie wrył ten obraz opinii publicznej
- pilot sięgający do pedałów sterowych
w pozycji odwrotnej
( po co miałby to robić?
skoro juz przy przechyleniu 45 stopni z wysuniętymi klapami nie ma szans na wyrównanie i to tuż nad ziemia !!)
nastepnie MAK bezczelnie sfabrykował niby wyniki sekcji
https://www.salon24.pl/u/niegracz/837147,wyprezona-stopa-bezczelna-konfabulacja-mak
p.13.1 raportu końcowego
Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,
o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego
wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.
i w ten sposób beczka kłamstw smoleńskich zaczęła się toczyć
c.d.n.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka