19 obserwujących
736 notek
604k odsłony
  186   0

Wyprężona stopa - bezczelna konfabulacja MAK

p.13.1 raportu końcowego


   Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,
o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego
wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.

.


1.  To konfabulacja  - żadnych takich śladów nie można stwierdzić, gdy  ciało jest miażdżone  -a przeciążenia  sięgają 200g  i więcej 

(  w kabinie - trzymając się narracji MAK  przeciążenia musiałyby być  znacznie  większe niż minimalne wg raportu : 100g).


2. Czy pilot  w ogóle  był  by w stanie  dosięgnąć  pedału   w pozycji  odwróconej  i  gdy samolot  obracał  się dość szybko  wokół

osi  wzdłużnej ?


Ta wrzutka  miała  na celu wyłącznie sugerowanie  określonego  przebiegu  zdarzenia.


Komisja  Millera/Laska  łyknęła  te konfabulacje bezrefleksyjnie.




Lubię to! Skomentuj1 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale