quwerty quwerty
133
BLOG

Katastrofa DC-8 Surinam; dowód że narracja MAK jest kłamstwem a NIAR się myli.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Ten manipulant  bloger You-know-who ( Nazywam się Paweł Artymowicz  (link) , szeroko cytowanym profesorem fizyki i astrofizyk)

 jak się przedstawia w stopce..

popełnił notkę na temat tej katastrofy

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1272145,79-katastrofa-smolenska-w-surinamie


ale tylko się skompromitował

nie  zauważając czy ignorując  fizyczne  aspekty tej katastrofy

które   dostarczają dowodu, że  narracja MAK jest kłamstwem

= chodzi o wielkość przeciążeń

samolot DC-8 spadł na ziemię w pozycji odwróconej- czyli tak jak wg narracji MAK spadł Tu-154  w Smoleńsku.

- Sztandarowym kłamstwem MAK jest  owe  100g - przeciążenie,  które jakoby wynikło ze zderzenia samolotu z ziemią wskutek czego "przeżycie  osób na pokładzie było niemożliwe" jak podkreślaMAK i propagandziści tacy jak Artymowicz.


imageimage

image 

to kłamstwo  o 100g  było rozpowszechniane przez  media

także w Polsce!

- - a jak było w katastrofie DC-8?

https://reports.aviation-safety.net/1989/19890607-2_DC86_N1809E.pdf

po katastrofie i ugaszeniu silnego pożaru

, który zapewne pochłonął wiele ofiar 

wyciągnięto 15 osób

 z których  7 umarło potem  od odniesionych obrażeń


A teraz  łopatologicznie obrazkowo przedstawiam kłamstwo  MAK na temat rzekomych przeciażeń 100g  wskutek zderzenia samolotu z ziemią

image


skoro  w DC-8   2 osoby na pokładzie nie miały wyraźnych istotnych obrażeń

to  przeciążenia  - zapewne w części kadłuba blisko ogona

nie były wyższe niż 20 g!

image

2 osoby miały tylko nieznaczne  zranienia!


tym bardziej  symulacja  NIAR  - jakoby  przeciążenia  w  końcowej części kadłuba przy upadku w pozycji odwróconej

wynosiły - i to na poziomie  podłogi - ok. 200g!!  jest bzdurą


NIAR  pomylił się o rząd wielkości !

imageNiebieska linia pokazuje prawidłowy przebieg  wartości przeciążeń

które w rejonie ogona spadają do ok,  20g  max !


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1293622,brak-walidacji-metodologii-niar-przyczyna-ich-bledu-o-rzad-wielkosci-w-raporcie




image

a  dwie osoby z personelu pokładowego wyszły z tego prawie bez  obrażeń



image

 

Dodatek:  Artymowicz nie jest żadnym ekspertem od katastrof  lotniczych

udaje takiego

wielokrotnie  sie kompromitował


tu pokazuje jak wskazałem że

pomylił się  swych  naciąganych wyliczankach o ponad 400%

image

image

image





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka