i stan fragmentu burty jakby podobny...
wywinięta burta
http://libraryonline.erau.edu/online-full-text/ntsb/aircraft-accident-reports/AAR73-14.pdf
i stan wraku....
77 osób przeżyło
.. Cóż...
w operacji specjalnej w Smoleńsku nikt nie miał prawa przeżyć.
..
ktoś powie
ale tu nie urwała sie końcówka skrzydła
nie było beczki .
- no to w tej katastrofie samolotu Beech 390 była jeszcze gorsza beczka.. odpadło na słupie prawie całe skrzydło, zderzenie na wysokości 19m nad ziemia, obrót do 71 stopni w około sekundę- szybciej niż w Smoleńsku -I co ?
piloci przeżyli a jeden po katastrofie ..w szoku chodził po drodze obok miejsca katastrofy.
The pilot had escaped the cockpit before the fire and was found by a first responder driving to the accident site. He said that he saw him walking out of the woods, covered in blood. “Help me,” he called. The man drove the pilot back up the road and said that he did not appear groggy and his words were clear, though he smelled of jet fuel. Asked who the president was (to determine his level of alertness), the pilot answered correctly.
https://fearoflanding.com/accidents/accident-reports/half-asleep-pilot-attempts-go-around/
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1336080,katastrofa-samolotu-oderwane-na-slupie-4m-skrzydla-beech-390
ktoś powie
ale przeciez ten L-1011 nie upadł w pozycji odwróconej
ponownie pokazuję owe skutki zderzania ciał
w rzeczywistej katastrofie typu CFIT _Boeing 727 Eastern Airlines
upadek w pozycji odwróconej
Sekcja 5 kadłuba
**
z mojej głeboko ukrytej notki na Salonie..
Opinia profesora z IPPT PAN (AI)