w zasadzie potrzebna jest tylko z Prokuratury jeszcze jedna informacja
- Ile to kosztowało? Ile państwowych pieniędzy przepuszczono ?
- ile na płace
- ile na badania ekspertyzy
to sa gruubeee miliony
- Więc ile ?
......... czy więcej ? ...............
**
Kompromitujący obu wywiad red. Świerczka z prokuratorem Krzysztofem Szwarcem
do dziś nie wiadomo nawet w jakiej sprawie konkretnie Prokuratura prowadziła śledztwo
na podstawie wywiadu można by wyciagnąć wniosek że tematem śledztwa Prokuratury było:
1. Udowodnienie , że Podkomisja źle pracowała.
a może
bardziej im chodziło o :
2. Udowodnienie że Rosjanie nie mają z tym nic wspólnego.
a już mniej zajmowali się takimi możliwymi wątkami śledztwa jak
3. Ustalenie wskutek czego doszło do rozbicia się samolotu Tu-154 w Smolensku?
to chyba najmniej ich interesowało...
..
Przede wszystkim Prokuratura pokazała że jest niezdolna do zajmowania się tak skomplikowana materią;
nie miała żadnego sensownego planu działania
wizji
a nawet orientacji w temacie !
i zero dociekliwości
zero podejrzliwości
( wszelkie watpliwosci usuwa się na korzyść podejrzanego..)
**
Prokuratura znalazła sobie alibi" zobaczcie - eksperci nie znaleźli śladów wybuchu: ani sladów materiałow wybuchowych - ani w postaci obrażn ofiar zdarzenia.
ad. 2 a jesli wybuch miał tylko obezwładnić samolot ?? to oczywiście nie znalazło by to odzwierciedlenia w stanie ofiar
ad.1 trotyl, Rdx i jeszcze coś tam
a jesli do obezwładnienia samolotu uŻyto granatu termobarycznego???
- wie prokurator jakie materiały wybuchowe wchodza w sład tzw. bomby termobarycznej ?
Jesli do obezwładnienia Tu-154 zastosowano by
ładunki termobaryczne to tam nie ma co szukac trotylu, heksogenu itp. Bomba paliwowo - powietrzna to weglowodory z dodatkiem pyłu aluminowego jako zapalnik pojawia się tylko azydek ołowiu- wystarczy ułamek grama do zainicjowania eksplozji ( + troche nitrocelulozy - gram z okładem )
jak nie użyto trotylu czy czy rdx to jaki wniosek z ich nie znalezienia ????
**
Podpowiem Prokuraturze
jakie są mocne poszlaki że sprawcą rozbicia się samolotu Tu-154 w Smoleńsku jest Rosja:
1. Zmiana czasu zdarzenia z 10:56 na 10:41
- to ewenement, precedens - nigdy coś takiego się nie zdarzyło!
widocznie ruskim to było potrzebne do jakichś machinacji !
2. Zmiana miejsca wykonywania sekcji zwłok
- przeciez pozostawiono ślad w raporcie MAK:
14:58 - przygotowane miejsca do rozmieszczenia ciał ofiar: miejska kostnica 100 miejsc, 1 -szy szpital kliniczny m. Smoleńsk - 5 miejsc
a później to zmieniono:
20:54 - wylot śmigłowca Mi–26 na lotnisko Domodiedowo m.Moskwa z ciałami ofiar na pokładzie;
po co ? nasuwa się podejrzenie- że po to aby uniemożliwić polskim prokuratorom udział w sekcjach zwłok - dla ukrycia czegoś...
co na to polska Prokuratura ?
..
nic, rybka, zero reakcji
( dlaczego Prokuratura nie wyłączyła do odrębnego postępowania sprawy tak rażących zaniedbań Prokuratury !!-
utracono wiedzę ; ekshumacje dłuugi czas potem nie były w stanie dostarczyć wszystkich informacji jakie mielibyśmy gdyby sekcje zwłok wykonano od razu...)
- tego też prokuratorzy nie wiedzieliście ? - że wytyczne ICAO jasno mówią( gdy giną wszyscy na pokładzie należy wykonać
+sekcje zwłok wszystkich osób na pokładzie
3. Czarna skrzynka wyrwana z miejsca zamocowania w ogonie;
Prokuratura nie wykazała się wiedzą , orientacja ( wystarczy poczytać raporty z innych katastrof typu CFIT i nie tylko)- zero dociekliwości:
-NIGDY w historii katastrof typu CFIT przy prędkościach nawet do 500km/h czarna skrzynka nie został wyrwana w trakcie zderzenia z miejsca zamocowania( a gdy jest wyrwana wskutek potężnych sił np. przy prędkościach zderzenia rzędu 600km/h to z reguły nie leży sama....luzem- gdyż wyrwana jest wraz z fragmentami blach do których była mocowana !
trzeba tu tylko trochę pomyślunku i spostrzegawczości !
trzeba mieć choć trochę predyspozycji do bycia prokuratorem...
4. Przeciążenia 100 g które wg narracji MAK momentalnie zabiły wszystkie osoby na pokładzie..
??
Prokuratura nie ma wiedzy wiedzy z fizyki, mechaniki , ma słaba znajomość innych zdarzeń lotniczych ( katastrofologia porównawcza) nawet tym się nie interesowała
a tymczasem wg warunków jak w Smoleńsku, jak wg narracji MAK w końcowej części kadłuba mogły działać przeciążenia rzędu 20g
a kilka "ofiar" wyglądało by tak jak "ofiary" katastrofy Boeinga 727 Flight 66 - upadek w pozycji odwróconej:
2 osoby z personelu pokładowego niewiele godzin po katastrofie
a rosyjskie media rozpowszechniały bajeczkę o 100g..
Медико–трассологическое исследование показало, что на пассажиров действовали перегрузки величиной 100 g. (Пассажир в самолете при взлете испытывает перегрузку 1,5 g, парашютист при раскрытии парашюта — 5, космонавты при спуске в космическом корабле — до 4, летчик спортивного самолета при выполнении фигур высшего пилотажа — от 8 до 12).
dla porównania podają, że pilot samolotu akrobacyjnego w trakcie wykonywania figur wyższego pilotażu jest poddany przeciązeniom 8 do 12 g
5. Manipulacje eksperymentem w Moskwie w lipcu 2010 roku z udziałem dra Klicha..
wystarczyło mieć trochę orientacji w fizyce, troche poczytać na temat manewru go-aroud
Otóż po pierwsze dr Klich uzgodnił z Rosjanami warunki eksperymentu nie odpowiadające opisowi z raportu MAK!!
rosyjscy manipulanci celowo zastosowali inne parametry a dr Klich się na to zgodził ( z niewiedzy ? z innych powodów ? - temat na śledztwo prokuratorskie)
zastosowali większe przeciążenie- zamiast max. 1,35g - aż max 1,6g! co zmniejszyło głębokość przepadania a i atak wg wyników eksperymentu Tu-154 nie przeszedł by na wznoszenie tylko zderzył się ziemią !
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1294526,jak-rosyjscy-eksperci-zafalszowali-eksperyment-na-symulatorze-moskwa-2010
6. Obrażenia ofiar nie pasuje do rosyjskiej narracji
- Panie Prokuratorze
niby samolot upadł w pozycji odwróconej a ponad 10 ciał nie miało wyraźnych uszkodzęn głowy ani kręgosłupa szyjnego
-próbował Pan to0 wyjasnmić
- zasięgał opinii ekspertów- jesli nie starcza Panu odrobiny wyobraźni i pomyslunku
polecam moja notkę z obrazkami sytuacyjnymi:
oczywiście rosyjska propaganda dla Publisi podawał inny obraz skutków owej "katastrofy"
Все труппы были обезглавлены, либо головы у пассажиров сплющены, лицевые кости все разбиты. Целиком я видел только одну молодую девушку.
Wszystkie ciała były bez głów lub głowy były zgniecione , kości twarzy połamane. Widziałem tylko jedno ciało młodej kobiety które było w całości.
7. Czaszka rozbita tępym przedmiotem:
a to Prokuratura próbowała wyjaśnić ?
itd
itd
- Zezwalam Prokuratorze na skorzystanie ze wszystkich zebranych przez mnie materiałów pokazujących, że narracja MAK jest kłamstwem.
tak by wyglądał końcowy odcinek kadłuba Tu-154w Smoleńsku gdyby to była katastrofa typu CFIT
( przeciążenia na tym odcinku : tu poniżej 20g!- skoro drzwi się ( choć z trudem otwierają - to raczej bliżej 10g!)