quwerty quwerty
397
BLOG

Czarna skrzynka - dowód, że wersja MAK/Laska jest fizycznie niemożliwa -cz. 4

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Aktualizacja.

Dodałem przypadek  katastrofy  Airbusa  A320

https://reports.aviation-safety.net/1988/19880626-0_A320_F-GFKC.pdf

Rzecz   w tym, że przy przeciążeniach ,jakie występują  w ogonie samolotu  przy  zderzeniach"o małej energii" ( określenie dra Laska-dla  zderzenia samolotu z podłożem przy prędkościach poniżej 300 km/godz i prędkości opadania  max. ok 20m/sek)- nie ma fizycznej możliwości , aby  czarna skrzynka została wyrwana z miejsca  mocowania; po katastrofie  znajdowana jest  w ogonie  a mocowanie jest nienaruszone. W ogonie  samolotu  przy tych parametrach  zderzenia przeciążenia są  rzędu najwyżej ok. 20g  a  wynikające  stąd siły zbyt  małe ,aby  skrzynka się oderwała.


To kolejny  przypadek potwierdzony ( dla niedowiarków) w raporcie komisji:

image

 Te  dwie  czarne skrzynki  zostały znalezione we wraku w miejscu  ich zamocowania w  części ogonowej samolotu.

image


Inne przypadki:

Ił-76  Timor ( parametry zderzenia z podłożem bardzo zbliżone  do  "katastrofy"  Tu-154)

image



Samolot Boeing  707 upadł tuż  po starcie  i uległ całkowitemu  zniszczeniu.

https://www.gcaa.gov.ae/en/ePublication/admin/iradmin/Lists/Incidents%20Investigation%20Reports/Attachments/12/2009-Final%20Report%20B707%20-%20ST-AKW%20%20-%20Report%2010%202009.pdf

1.11.2
Recovery of the Flight Recorders
The CVR was recovered on the day of the Accident
, separated from the Aircraft while the FDR was  recovered two days later  at its normally installed position in the tail of the aircraft.
Both recorders  sustained  extensive impact and fire  damage

Wydobycie  ( z wraku)  rejestratorów lotu..

....  "czarna  skrzynka"- rejestrator  parametrów  lotu  została  wydobyta  z wraku  2 dni  po katastrofie  z miejsca  gdzie jest  normalnie  zamontowana w ogonie   samolotu. Oba rejestratory  miały  silne uszkodzenia  wynikłe  ze zderzenia  i pożaru.

dla porównania :  skrzynka  wyrwana z Tu-154 -  na pewno nie wskutek zderzenia samolotu z podłożem ( pozycja samolotu dla wielkości przeciążeń w ogonie nie ma praktycznie znaczenia; co najwyżej są mniejsze  niż przy upadku w pozycji normalnej)

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka