" Na kursie na ścieżce .."
ale jakiej, pod jakim kątem ?
MAK tego dokładnie nie ustalił
w raporcie (str 112) napisano:
Faktycznie załoga wykonywała lot po ścieżce z kątem nachylenia powyżej 5 ̊ (Vy ~ 8 m/s),
to znaczy ile powyżej ?
ale jeśli nawet niewiele powyżej to różnica miedzy ścieżką 3,1 a 5,1 jest kolosalna -
nawet ślepy kontroler lotu by zauważył różnicę
a nie dezinformował : "na ścieżce na kursie"
A MAK bezczelnie oświadczał że kontroler prawidłowo informował załogę...nie dopatrzył się żadnego błędu.

Kąty maksymalnie zbliżone do rzeczywistych.- pokazane ilustracyjnie, gdyż podobne linie miał wyrysowane na monitorze ruski kontroler , który musiał dokładnie widzieć , że najpierw Tu-154 był wysoko nad ścieżką, a potem stromo schodził pod ścieżkę.

A co napisała na ten temat komisja Laska ?
podobnie:
Samolot wykonywał podejście z prędkością około 310 km/h, zniżając się około 8 m/s
(8m/s przy prędkości ok 76 m/s to kąt schodzenia prawie 6 stopni !!! )
.................
Rosjanie celowo zniszczyli zapisy ze stanowiska kontrolerów.
...........................................................................................
Dodatek:
При посадочных массах самолета Ту-154Б в пределах 80 — 75 т потребные обороты роторов компрессоров высокого давления при снижении по стандартным глиссадам с углом наклона θ = —2°40/ — 3° находятся в пределах nв.д. = 80—85 %
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka