Pokazuję dlaczego - na poniższym zestawieniu zdjęć:

Zdjęcie przedstawia porównanie przełomu końcówki skrzydła Tu-154 ze Smoleńska z widocznymi lokami - wywiniętymi "językami" blachy poszycia skrzydła-
z przełomem skrzydła samolotu Douglas C-47 , który to powstał wskutek zderzenia skrzydła z wieżą kościelną.
( powyżej przełomu skrzydła samolotu C-47 powiększone loki na końcówce Tu-154)
Jakie są różnice :
1. Na przełomie skrzydła samolotu C-47 nie ma żadnych loków - bo w takim zderzeniu nie mają prawa powstać.
2. Na przełomie skrzydła samolotu C-47 widać wyraźnie kierunkowość odkształcenia - na przełomie skrzydła Tu-154 takiej kierunkowości brak.

Skrzydło samolotu uderzyło w jedną z widocznych na zdjęciu wież:

Wniosek:
stan przełomu końcówki skrzydła samolotu Tu-154 , który uległ "katastrofie " w Smoleńsku na pewno nie jest wynikiem zderzenia skrzydła z brzozą.
Dziękuję za uwagę.
-----------------------------------------------
Dodatek:
samolot Douglas C-47 po zderzeniu:

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka