Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny
43
BLOG

Skorża, Skorża i po Skorży

Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 

Jak długo Maciej Skorża będzie jeszcze trenerem Wisły Kraków? Powinien stracić posadę tuż po dwumeczu z Levadią. Przegrał wszystkie najważniejsze mecze rundy jesiennej: z Legią, Lechem i derby (rzecz honorowa) z Cracovią. Kiedy w końcu Boguś Cupiał przejrzy na oczy i zatrudni lepszego szkoleniowca? Wydaje mi się, że Skorża pociągnie do następnego meczu, o ile go nie wygra. Podoba mi się strategia Cupiała, żeby nie wyrzucać trenerów po jednym kompromitującym meczu (czy nawet dwumeczu), ale od początku sezonu nazbierało się już 7 przegranych meczów o punkty/awans do LM. 

Co do dzisiejszego meczu Wisły z Arką: mecz powinien zakończyć się remisem po karnym dla Wisły w doliczonym czasie gry. Ewidentny błąd sędziego, który potem jeszcze niepotrzebnie wyżył się na Małeckim. Smutne, że trybuny Hutnika były puste. Nie rozumiem, dlaczego klub i porządni kibice są karani za burdy paru chuliganów. Niech się policja lepiej spisuje. Sam zastanawiałem się, czy nie iść na ten mecz, bo na Hutniku nie ma specjalnie trudnego do sforsowania płotu. Jednak pewnie czuwający porządkowi zgarnęliby mnie na trybunach.


Na koniec jeszcze dwie przeróbki filmu "Upadek" z YT (jeśli ktoś jeszcze nie widział):

  • zarząd po przegranej z Tallinem

  • transfery Wisły

Jestem mieszkańcem Krakowa, konkretnie Nowej Huty. Interesuję się ekonomią, polityką, sportem, kinematografią. Mam prawicowe, liberalne poglądy polityczne. Jestem kibicem Wisły Kraków.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości