Piotr+ Piotr+
105
BLOG

Tinky-Winky była kobietą!

Piotr+ Piotr+ Polityka Obserwuj notkę 3

Niespiesznym krokiem

Maj oddala się w przeszłość

W szarości deszczu

 

Mam tylko jedno pytanie dotyczące Teletubisiów: skąd wiadomo, że Tinky-Winky jest chłopcem? Wygląda (podobnie jak pozostali/łe) jak dziecko, a u ubranych dzieci w tym wieku (dwa lata?) trudno rozróżnić płeć. Więc - skoro kolor ubranka niczego nie sugeruje (gdyby był różowy albo niebieski, można by było coś powiedzieć, chociaż i tutaj są różne szkoły), jedyną wskazówką dla mnie jest używany przez Tinky-Winky rekwizyt. A torebka, wyraźnie damska, wskazywałaby przecież na płeć żeńską Tinky-Winky. Są jakieś inne zdania?

A, ja oczywiście też uważam, że sprawa TT nas ośmiesza, ale wcale nie przez Sowińską (która notabene nie jest mi miła ani trochę) , tylko przez wszelkie media, które jej wypowiedź wyciągają, przedstawiają w złym świetle, zupełnie bez sensu.

update: no tak, okazało się, że to nawet więcej - Sowińska sama nie wpadła na to, że TT są homo, nie wpadli na to jej doradcy, a orientację Tinky-Winky zasugerował jej dziennikarz Wprost. Czyli znowu cytując klasyka: ,,Kilera stworzyliście Wy, dziennikarze''.

Piotr+
O mnie Piotr+

Wesoły. Smutny czasem. Mówio, że inteligentny, ale mam wątpliwości.* Wyjaśnienie: Słowo ,,mówio'' nie jest poprawne w języku polskim, niemniej jednak jest tutaj napisane celowo. UPDATE (27.09.2007) Charakteryzują mnie: "inteligencja, lotność umysłu, lekki i wdzięczny dowcip, artystyczna dusza, subtelność i bogata wyobraźnia". :D *UPDATE 28.09 Ci, którzy mówio, kazali skreślić, że mówio. A co napisali? Też zacytuję: "nie pisz: mówio, że inteligentny, napisz: wybitnie inteligentny, szczególnie w warstwie jezykowej :)". Więc piszę. A warstwy to mają chyba ogry? Poniżej - Tymianek i Bazylia, kohabitują z nami od 3.10.2008. I Lilka (od 2.11.2009).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka