kemir kemir
348
BLOG

Trudno wygrać z Matą i burgerami Mc Donald

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 7


"Salon24 jest dla Państwa" - Sławomir Jastrzębowski.


Ponieważ moja notka traktująca o  dziwacznych ideach współczesności, w małym nawiązaniu do tekstu @Kelkeszosa o fortepianie, przegrała niestety z tytułowym celebrytą i spadła do tzw. piwnicy, zachęcam do przeczytania tego niewątpliwie ciekawego, ważnego i może nieco kontrowersyjnego tekstu bezpośredni na blogu:

https://www.salon24.pl/u/okop/1173517,o-tym-jak-idee-przerosly-satyre-i-jeszcze-troche-o-fortepianie

Administrację natomiast gorąco zachęcam do bardziej wnikliwej analizy dobieranych na SG treści, lub jasnego określenia, o czym mogą/nie mogą pisać blogerzy, jakich określeń/zdań/słów mogą używać, a jakich nie wolno. To bardzo ułatwi życie i Wam i nam, blogerom. Szanujmy siebie i swój czas, o inteligencji nie wspominając.

Cóż, z niecierpliwością oczekuję dalszych pasjonujących tekstów o "bimbałkach" Paschalskiej, łysinie wróża Macieja i hitach Maty. Będą dla mnie wzorcem w pisaniu i doborze tematów do własnych tekstów.

Ta notka jest dla Państwa, zimno pozdrawiam Administrację.

Kemir

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości