kemir kemir
2467
BLOG

Nawałka musi odejść!

kemir kemir Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 65

Szczerze pisząc, po żenadzie wybrańców  Nawałki w meczu ze słabym Senegalem ( po którym spodziewałem się więcej) specjalnie rozczarowany nie jestem. Po ogłoszeniu składu Polaków na ten mecz, niczego dobrego nie można było się spodziewać i wyszły - jak szydło z worka -  wszystkie niedostatki w ograniu i przygotowaniu Krychowiaka, Błaszczykowskiego, Milika. Oni byli po prostu żenująco słabi  Do tego słabiutki Piszczek, Grosicki - zero kompletne, Cionek, który nie wiem, co robi w tej kadrze, cofnięty Zieliński , który tak grać nie potrafi i ogólnie gra na poziomie Arabii Saudyjskiej. 

Nawałka nie potrafi wykorzystać potencjału jaki posiada - czego dowodem była zmiana Milika na Kownackiego. Tak to  jest, jak trener przywiązuje się do nazwisk, a skład układają mu starzy wyjadacze bez formy. Fatalne decyzje personalne, fatalnie dobrana taktyka - kończ panie Nawałka ten cyrk i wstydu oszczędź!

PS. To może na Kolumbię Peszko, jako zbawca Narodu? : ))))))

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport