kemir kemir
341
BLOG

Administracjo! Może już dosyć tych prowokacji!

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 34

Ukazała się właśnie notka blogera Echo24 : https://www.salon24.pl/u/salonowcy/965160,boze-odmien-oblicze-tych-ludzi


To po raz enty, kolejna notka o NICZYM, której jedynym celem jest wywołanie "dyskusji" w mowie nienawiści, notka klasycznie w tym celu prowokacyjna, obrażająca grupę społeczną wyborców i sympatyków Prawa i Sprawiedliwości. reprezentowaną na tym portalu przez znaczącą część blogerów i komentatorów. Notki blogera  Echo 24 zakrawają powoli na postawę psychopatyczną, ponieważ autor tych prowokacji czerpie z tych teksów jakąś niewytłumaczalną ( dla laików) przyjemność, co jest zajęciem dla psychologów i psychoterapeutów,  ale w niczym nie zmienia to faktu, iż jawne PROWOKOWANIE DO MOWY NIENAWIŚCI to już zajęcie dla ADMINISTRACJI, która powinna takie postawy zwalczać w sposób surowy i jednoznaczny.


Dlatego zwracam się z gorącym APELEM do ADMINISTRACJI Salonu24.pl o podjęcie stosownych działań wobec prowokacji blogera Echo24 i jego samego. STANOWCZO PROTESTUJĘ wobec nazywania mnie i grupy blogerów sprzyjających PiS "ortodoksyjnymi pisowcami" i przypisywania tej grupie  jak najgorszych cech jednostek funkcjonujących w polskim społeczeństwie.


STANOWCZO PROTESTUJĘ przeciwko promowaniu na SG tekstów blogera Echo24,  nie mających żadnych treści merytorycznych, a jedynie będącymi prymitywnymi prowokacjami, mającymi wywołać "pyskówkę"na poziomie taniej budy z tanim piwem. Pragnę przy tym WYRAŹNIE zaznaczyć, że doskonale rozumiem linię pluralizmu poglądów przyjętych przez Salon24.pl i to szanuję - tak jak jestem gotów uszanować każdy pogląd (odmienny od mojego) pod warunkiem, że spór będzie się toczyć na poziomie argumentów, a nie na granicy psychopatycznych projekcji.


Spodziewam się zatem uszanowania przez Administrację Salonu mojego prawa do godnego "bycia" na tym portalu, bez konieczności indywidualnego reagowania na działalność blogera Echo24, którego jedynym oczywistym celem jest prowokowanie szkodliwej i niebezpiecznej mowy nienawiści.


Z poważaniem

Kemir.






kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości