Onezym Onezym
149
BLOG

Polowanie na Szyszkę

Onezym Onezym Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Kolejna nagonka na Szyszkę ruszyła już jakiś czas temu i ja początkowo ja zlekceważyłem ponieważ zdążyłem się już do nich przyzwyczaić. Pan Minister przez lewicowych głąbów i pseudo-ekologów był obwiniany wiele razy o wszelkie nieszczęścia jakie nawiedziły lub tylko mogą nawiedzić naszą planetę. 

Teraz jednak akcja jest znacznie szersza. Oskarżono Ministra Ochrony Środowiska o sprawstwo kierownicze w zbrodni unicestwienia 270 tysięcy żywych istot jakimi są drzewa. A dzisiejsza Rzepa wyśledziła, że  p. Szyszko osobiście strzelał do bażantów - co jak wiadomo jest zbrodnią przeciwko ludzkości. Mało tego - robił to razem z myśliwymi - a każdy z nich jest jak wiadomo seryjnym mordercą i sprawcą holokaustu zwierząt.  Rozwach tej akcji jest ogromny. Z niecierpliwością czekamy na kolejne doniesienia światowej prasy.

Onezym
O mnie Onezym

?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości