Orant Orant
79
BLOG

Modlitwa wieczorna 01-08-2018

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia - Boże daj mi świadomość mojej godności, która nie jest niczym innym niż Twoją wielkością, we mnie Twoim stworzeniu. Daj mi zdolność i odwagę do dokonywania rzeczy wielkich, według Twojej miary i zamysłu, ale także daj mi zdolność poprzestawania na małym, szczególnie tam gdzie może się pojawić pokusa dążenia do mojej własnej "wielkości", jakże fałszywej i bezowocnej, ale jakże "wielkiej" w uciekaniu od spełniania się Twojej Świętej Woli w moim życiu. Jezu daj mi łaskę stopniowego wyzwalania się z nałogu bujania w obłokach, po to aby moje myśli były coraz bardziej zwrócone ku Tobie!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo