Orant Orant
42
BLOG

Modlitwa wieczorna 15-11-2018

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pycha to wielkie kłamstwo sprawiające, że człowiek widzi samego siebie i świat go otaczający w odwrotnej optyce - wydaje mu się, że jest na samym szczycie stożka chwały i powodzenia, gdy tymczasem ten stożek jest w istocie zboczem głębokiego dołu, na którego dno bez przeszkód sączy się brudna woda grzechu, pogrążając nieszczęśnika niepostrzeżenie i nieodwołalnie tak, że tylko pomocna dłoń może go z tego grzęzawiska wyciągnąć. Boże daj mi Łaskę abym nie marnował Twoich Darów, a wykorzystując je zgodnie z Twoją Wolą nie ulegał złudnemu mniemaniu o mojej własnej wielkości! Strzeż mnie przed pychą! Daj mi nieustanną świadomość jej podstępów, niechaj broni mnie przed nią Twoja Opatrzność! Niech w chwilach pokusy podtrzymuje mnie Łaska Twoich Sakramentów!
Jezu cichy i pokornego Serca uczyń serca nasze według Serca Twego!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo