Orant Orant
36
BLOG

Modlitwa wieczorna 23-11-2018

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Boże zmiłuj się nade mną! Daj mi łaskę dobrej pracy i siły do niej! Zawsze mi dawałeś, niczego nie osiągnąłem swoim własnym wysiłkiem. Spraw też, abym dobrze widział swoje wady i odróżniał je od przeszkód, którymi mnie obdarzasz dla mojego pouczenia! Niech zawsze dzieje się Twoja, a nie moja wola! Niech zawsze pamiętam o swojej ułomności i Twojej nieskończonej dobroci! Wybaw mnie od mojej obrzydliwej cechy jaka jest pycha, która podnosi swój durny łeb, gdy tylko otrzymam jakąś łaskę, Twoją Łaskę. Jezu cichy i pokornego Serca uczyń serca nasze według Serca Twego!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo