Orant Orant
48
BLOG

Modlitwa wieczorna 24-11-2018

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Minęły moje kolejne urodziny, Bogu niech będą dzięki za te wszystkie lata! Niech Bóg wynagrodzi rodzicom i wszystkim moim dobrodziejom, dzięki którym moje życie było tak łatwe, jak to tylko było możliwe. Niechaj też błogosławi moim winowajcom i wszystkim, przez których miałem okazję uczynić cokolwiek dobrego, chociaż większość tych okazji zmarnowałem przez zacietrzewienie i nieumiejętność przebaczania. Niech Bóg przebaczy mi nieustanny ciąg grzechów! Bogu niech będą dzięki, że jednak chronił mnie zawsze przed moim własnym zapałem do grzeszenia - moja nicość zawsze była skłonna do licznych grzechów, te które "zdołała" popełnić są niczym wobec tych, które by popełniła, gdybym nie miał nadzwyczajnej Bożej Opieki. Niech Bóg będzie uwielbiony!
Jezu cichy i pokornego Serca uczyń serca nasze według Serca Twego!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo