Orant Orant
48
BLOG

Modlitwa wieczorna 15-12-2018

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

A dzisiaj jaki był dzień? Ile był wart ten mój dzisiejszy dzień, który właśnie mija i już nie wróci? Otrzymałem dzień, w zamian dałem tak niewiele, prawie nic. Bóg daje człowiekowi kolejną porcję czasu i chętnie dałby coś więcej. Gdyby tak mógł zapytać wprost czy czegoś nie potrzebuję?! Może jakieś witaminki, które sprawią, że na tym czasie, który właśnie otrzymałem, wyrośnie jakiś plon? Człowiek jednak o nic nie prosi, chce być samowystarczalny. Taki to już jest supermen! Do otrzymywania czasu się przyzwyczaja, traktuje ten dar jak coś, co mu się należy, od zawsze na zawsze - żyje tak jakby już był w wieczności. Czeka go kiedyś potężne zaskoczenie: miska z porcją czasu będzie pusta, a tu przecież sam nie potrafi go sobie wyprodukować, chociaż taki mądry. Boże Wszechmogący wesprzyj mnie, abym nie marnował czasu -  daj mi to co ku temu niezbędne, a czego ja nawet nie umiem chcieć, a tym bardziej o to poprosić! Wiem, że nawet Ty, zwłaszcza Ty,  nie możesz mi niczego dać na siłę. Może użyj sprytu, choć to nie Twoja specjalność?

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo