Performance Performance
60
BLOG

Dobre słowa na sobotę

Performance Performance Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Człowiek dopiero jest człowiekiem, jeżeli żyje w służbie idei. Bez tego należy co najwyżej do bydła ludzkiego, choćby miał krew nie wiedzieć jak niebieską i był ulepiony z nie wiedzieć jak delikatnej mąki.

St. Szczepanowski

   Nie narzekaj na ubóstwo i pamiętaj o tym. 

Że za szczęście się nie płaci srebrem ani złotem.

  Nie narzekaj, że pracujesz, praca to osłoda.

Ona ciebie uszlachetni i otuchy doda.

    Nie narzekaj gdy się niebo czarną chmurą mroczy.

 Miej pogodę w sercu, w duszy i pogodne oczy!

   Nie narzekaj ty na ludzi, wszak to nie anieli.

 Pobłażliwie sądź każdego, będzie ci weselej.

   Nie narzekaj nigdy, nigdy na świat, ni na Boga.

 A do szczęścia cię zawiedzie twego życia droga.



Performance
O mnie Performance

Nie prowokujcie, bo zgrzeszę i ... Jestem normalną kobietą. Może nawet zbyt normalną więc jak zostałam siostrą Praksedą to długo nie trwało jak zostałam siostrą Praktezą.  Znajomi mówią, że tak brzmi logiczniej, bo praktyczna teza jest lepsza niż hipoteza a Prakteza od Praksedy daleko nie leży, bo Prakseda od praksis się wywodzi.  Kilka razy komentowałam już z obcego konta, więc jak teraz założyłam własne to macie przerąbane.  Będą głębokie przemyślenia religijne, krótkie modlitwy i historyjki katolickie. Będzie to, co uwielbiacie. Szczęść Boże.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo