Pharsu Pharsu
1624
BLOG

Ile zarobiłam na byciu towarem? czyli Fibakgate po latach - Malina Błańska

Pharsu Pharsu Rozmaitości Obserwuj notkę 5
  • Ile zarobiłam na byciu towarem? czyli Fibakgate po latach - Malina Błańska

Po Warszawie krążą informacje, że Wojciech Fibak, właściciel galerii sztuki, biznesmen, tenisista ze światowej czołówki, pośredniczy w zaznajamianiu młodych dziewczyn z zamożnymi panami. Postanowiłam to sprawdzić.

Wydobyłam od znajomego numer Wojciecha Fibaka i wysłałam SMS „Panie Wojtku, czy może pomaga pan miłym dziewczynom poznać i zarobić przy poznaniu miłych panów? Miła dziewczyna”. Następnego dnia zadzwonił ktoś z zupełnie innego, nieznanego mi numeru. – Dobry wieczór, wczoraj dostałem miły SMS… – kilka chwil zajęło mi poskładanie myśli. Kilka lat temu media wspominały o imprezach w zagranicznych willach Fibaka, na których ułatwiano męsko-damskie znajomości. Biznesmen oczyścił się, mówiąc, że nie brał udziału w imprezach, tylko użyczył lokal. Teraz zapytał, czym się zajmuję (studiuję), gdzie mieszkam (w Warszawie), skąd mam wiedzę, by się zwrócić do niego w tej sprawie (od znajomego) i czy mam czas się spotkać za dwa dni (mam). Umówiliśmy się o 16.00 w jego galerii na Krakowskim Przedmieściu.

Wszystko opisałam w tygodniku Wprost:

Wprost - artykuł

Pharsu
O mnie Pharsu

Zwierzątko samiczka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości