Pieter Pan Pieter Pan
42
BLOG

Czasami oglądam TVP

Pieter Pan Pieter Pan Kultura Obserwuj notkę 4

Tak- zdarza mi się zerknąć w telewizor na kanałach TVP. Czasem przy okazji, czasem celowo. W sobotę np najpierw było to przy okazji, co przełożyło się z czasem w celowo. Ale po kolei.

W sobotę żonka oglądała jakiś program, w którym śpiewały dzieciaki. Jak się później dowiedziałem program ma swojską nazwę "The Voice Kids" (czy jakoś tak). Do telewizora przywiódł mnie właściwie utwór "Dziwny jest ten świat" Cz.Niemena. Jak się okazało utwór wykonała dziewczynka. Wykonała go tak. e niejaka Natalia Niemen, która usiłuje śpiewać piosenki ojca, powinna zamilknąć na wieki. Pisałem już onegdaj, że nie dość, że bezcześci dorobek ojca (przypomnę ś.p.Cz.Niemena to jeszcze bezprawnie lorzysta z jego estradowego nazwiska Niemen. Po ojcu nazywa się Wydrzycka.  Córka tragicznie zmarłej  Anny Jantar (właściwie Anny Szmetterling), występuje pod nazwiskiem ojca - Kukulska. Można?

Miało być o tym, dlaczego później oglądałem program dalej. Otóż później wylazł na scenę prezes Nie zaszczepię Się Jacek Kurski I zaczął dziękować wszem i wobec oraz wychwalać zasługi TVP. Rozbawił mnie tym do łez. W przepiękny sposób pokazał w jakiej części ciała ma telewidzów (znaczy tam gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę).

Uzasadnienie - za nasze pieniądze )abonament rtv, sowite dotacje rządowe (z naszych podatków) idą na zakup licencji na program (zakup gotowca), bo nikt w TVP nie umie na nic godnego uwagi wpaść, Kupuje się gotowy chłam i pcha na antenę kolejne edycje - do znudzenia, w moim przypadku do obrzydzenia. Nawet nazwać tego po polsku nie można "bo licencja". No to mamy różne The Voicy, Dance Dance i inne barachło. Że tacy światowi jesteśmy? Ale i tacy głupi. Kto pamięta teleturniej Wielka Gra? Kto pamięta Irenę Dziedzic i jej program Tele Echo? Tak to był polski tzw tok szoł (talk-show). I to w czasach kiedy Oprah Gail Winfrey chodziła do gimnazjum.

Teraz Jacek Błyskawiczny Rozwód Kościelny Kurski próbuje urobić na s na bezmyślną masę. Taka jego rola w propagandowej machinie PIS-u.Dlatego w szkiełko (tv) zerkam tylko czasami.

Pieter Pan
O mnie Pieter Pan

Zdolny ale leniwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura