piko piko
304
BLOG

Prezydent Duda szczepiony potrójnie

piko piko Technologie Obserwuj notkę 21

W niedzielę 16.01.2022 rano w Zakopanem prezydent Andrzej Duda, po zakończeniu kwarantanny na okoliczność kowida, zjechał na nartach po Polanie Szymoszkowej, inaugurując charytatywny maraton narciarski.


Po zawodach podzielił się między innymi takim spostrzeżeniem:

Jeżeli ktoś wątpi w skuteczność szczepień to mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, teraz po trzech dawkach szczepienia, znacznie lżej zniosłem tą chorobę niż 2020 roku w październiku kiedy byłem chory po raz pierwszy, wtedy czułem że jestem chory, miałem grypę teraz zupełnie praktycznie rzecz biorąc nie poczułem tego, że jestem chory”.

W 2020 tak opowiadał o swoim zdrowiu:


Szanowni Państwo witam Państwa serdecznie w to sobotnie popołudnie niestety dla mnie niezbyt dobre ponieważ w wyniku przeprowadzonego testu wiem, że jestem chory na koronawirusa. Nie odczuwałem i nie odczuwam żadnych symptomów zwłaszcza tych najbardziej typowych jak zanik smaku, zanik węchu. Niczego takiego nie miałem i nie mam. No ale niestety wynik testu jest absolutnie jednoznaczny.

Czuję się dobrze w tej chwili, najbliższe dni kiedy będę w samoizolacji, razem żoną z resztą, będę oczywiście pracował zdalnie, nie ma z tym żadnego problemu. Jak państwo widzicie jestem w pełni sił mam nadzieję, że tak pozostanie natomiast fakt jest faktem, że muszę być odizolowany i tych zasad izolacji absolutnie w sposób żelazny z żoną przestrzegamy.

Chciałem przeprosić wszystkich tych, którzy są narażeni na procedury kwarantanny w związku z tym, że spotykali się ze mną w ostatnich dniach. Proszę państwa, gdybym odczuwał jakiekolwiek symptomy koronawirusa, proszę mi wierzyć, wszystkie spotkania byłyby odwołane
”.


Filmowe zestawienie obu wypowiedzi.


Kilka spostrzeżeń i wniosków.

1. Jak słyszymy trzecia dawka szczepionki sprawia, że lżej znosi się chorobę, której się wcześniej nie miało.

2. Mamy potwierdzenie, że istnieją choroby bezobjawowe (bez symptomów) podczas których człowiek czuje się dobrze, jest pełen sił i zapału do pracy.

3. Mamy również dowód, że aby wykryć tę straszną chorobę potrzebne są testy, testy i jeszcze raz testy.

4. Kolejny wniosek potwierdzający regułę – łatwo można poznać że polityk kłamie - wystarczy że zacznie mówić.

5. I wniosek końcowy – trwałość pamięci przeciętnego wyborcy jest podobna do długości życia jętki.

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie