piko piko
560
BLOG

Wolontariat na Centralnym - urzędnicy i politycy nie zasługują by nami rządzić!

piko piko Kultura Obserwuj notkę 28

We wtorek 15 marca 2022 razem z sąsiadem zza miedzy od godziny 18 do 24 w żółtych kamizelkach byliśmy na dworcu Warszawa Centralna.

Zamieszczam poniższą relację w celu poinformowania jak technicznie zorganizowany jest wolontariat. Może się to komuś przyda. Nie robię tego by się pochwalić jaki to ja jestem uczynny i wspaniały.

Krótka refleksja - byłem pod wrażeniem dwóch zjawisk - ilości nieszczęścia zgromadzonego w jednym miejscu oraz jakich wspaniałych ludzi można spotkać w momencie autentycznej próby i jak można się zorganizować oddolnie i działać efektywnie.

Twierdzenie w tytule jest jak najbardziej uprawnione. Władza ta czy poprzednie to jest zupełne nieporozumienie, one tworzą problemy a nie rozwiązują. Jeżeli nie da się dokonać systemowych zmian jest pozamiatane.


Jurij z żoną. Żona Gruzinka w czwartym miesiącu ciąży. No i piko.

image




piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura